فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

افتتاح 10 پروژه اقتصادمقاومتی در اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از افتتاح 10 پروژه اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان اراک همزمان با نخستین روز از هفته بسیج با اعتباری بالغ بر 550 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۰۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با اشاره به شعار نخستین روز از هفته بسیج که با عنوان " بسیج،اقتصاد مقاومتی و سازندگی" نامگذاری شده است، گفت: خدمات‌رسانی از جمله وظایف مهم بسیج است که در این راستا در نخستین روز از هفته بسیج از 3 عرصه اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی در اراک بهره‌برداری کردیم.

وی افزود: در هزاوه درعرصه باسلوق و شیره انگور، پرورش قارچ، پرورش بلدرچین و تخم بلدرچین در «مرزیجران» و عرصه پرورش دام در «نوازن» با اعتباری معادل 550 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که برای 50 نفر نیز در این عرصه‌های فرصت اشتغال فراهم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی را مهمترین رویکردهای سپاه ناحیه اراک در حوزه اقتصادی دانست و تصریح کرد: بی‌شک نسخه شفابخش اقتصاد کشور، تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان و استعداد نیروهای داخلی و روحیه جهادی است.

پاسدار رضایی خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی مناسبی برای  معرفی کارکرد بسیج استان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و خدمات رسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار