معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: روحیه و تفکر بسیجی باید در تمام سطوح مدیریتی و اجرایی کشور احیا شود تا شاهد پیشرفت و آبادنی هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم
کد خبر: ۸۹۵۰۱۱۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
نبی بخش داوودی در حاشیه شورای اداری ایرانشهر به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس در واقع بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی بود.
وی بیان کرد: پایمردی جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه در قالب بسیج بود که توانستیم جنگ را مدیریت کنیم.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی نمایان شد افزود: امروز بعد از حدود ۴۰ سال از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌بینیم که تفکر بسیجی نه تنها در ایران بلکه در کشور‌های منطقه نیز ریشه دوانده است.
جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بسیج نماد مردم سالاری دینی شعار محوری هفته بسیج امسال است.
سرهنگ غلامرضا شعیبی اظهار داشت: ۶۰ ویژه برنامه در راستای اعتلای تفکر بسیجی در مجموعه سپاه و رده‌های مختلف بسیج در ایرانشهر اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: چندین طرح اقتصاد مقاومتی در بعد مسائل مردم یاری، محرومیت زدایی و براساس نیاز سنجی ایرانشهر در هفته بسیج افتتاح می‌شود.
وی افزود: بیش از چهار گروه جهادی در زمینه عمرانی و آبادانی با همکاری بسیج سازندگی و ۶ گروه ویزیت رایگان در زمینه بهداشت و درمان با همکاری بهداری سپاه ایرانشهر به مناطق مختلف این شهرستان در هفته بسیج اعزام خواهند شد.
جانشین فرمانده سپاه ایرانشهر تصریح کرد: غبارویی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در بخش‌ها و مرکز شهرستان، تجمع بزرگ دانشجویی در دانشگاه برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، همایش ائمه جمعه و جماعت با هدف نزدیکی و وحدت بیشتر بین علما و روحانیون شیعه و سنی، توجیه و آگاه سازی نسبت به مسائل تفرقه انگیز دشمن و حرکات گروهک‌های تکفیری و ضد اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.
شعیبی اظهار داشت: تجمع بزرگ بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) برنامه محوری گرامیداشت هفته بسیج در ایرانشهر است که با حضور اقشار مختلف مردم، گردان‌های کوثر، امام حسین (ع)، بیت المقدس و امام علی (ع) با محوریت ستاد سپاه شهرستان و گردان‌های تخصصی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات