خبرهای داغ:
امام جمعه شهر گیان:

نیروی بسیج هیچ حد و مرزی ندارد

امام جمعه شهر گیان با بیان اینکه نیروی بسیج نیرویی است که خداوند متعال به مردم ما عطا کرده است، گفت: این نیروی بسیج هیچ حد و مرزی ندارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۱۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

نیروی بسیج هیچ حد و مرزی نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، بخشدار، مسئولین شهر و بسیجیان حوزه شهدای گیان به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام مراد امیدی میرزایی امام جمعه شهر گیان دیدار کردند.

امام جمعه شهر گیان در این مراسم اظهار داشت: این انقلاب یک حکومت مردم سالاری است چراکه با توکل به خداوند یکتا و نیروی ایمان مردمی به ثمر نشست بنابراین مردم باید در همه عرصه‌ها مشارکت داشته باشند .

حجت الاسلام مراد امیدی میرزایی با بیان اینکه نیروی بسیج نیرویی است که خداوند متعال به مردم ما عطا کرده است، افزود: این نیروی بسیج هیچ حد و مرزی ندارد.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی و حضور بسیج در تمام عرصه‌ها عنوان کرد: بسیج باید در تمام اقشار مردم نفوذ کند و بیشترین افراد را جذب کند .

امام جمعه شهر گیان با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) در خصوص بسیج تصریح کرد: بسیجیان در این برهه از زمان بیشترین وظیفه را نسبت به جوانان و نوجوانان دارند و آن هم دور نگه داشتن و محافظت آنها در مقابل با تهاجم فرهنگی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار