امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: تفکر بسیجی باعث شد تا در کشورهایی همچون عراق و سوریه، شیعه و سنی، عرب و غیر عرب در کنار یکدیگر قرار گیرند و متحدانه با دشمن مبارزه کنند
کد خبر: ۸۹۵۰۱۳۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
حجت الاسلام ابراهیم گزمه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان گفت: بسیج، تفکر مقدسی است که سال‌ها قبل رزمندگان اسلام از آن به عنوان دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی استفاده کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در طول انقلاب اسلامی نیرو‌های پراکنده مومن و متعهد را متحد کرد و در قابلب بسیج از آن در انقلاب و دفاع از اسلام استفاده کردند.

امام جمعه شهرستان هیرمند اظهار کرد: امروزه برخی‌ها همانند دهه ۶۰ دل خوشی از بسیج ندارند که در واقع این افراد، با تفکر بسیجی مخالف هستند و از اربابان خود اطاعت می‌کنند.

حجت الاسلام گزمه گفت: امروزه در ایران و حتی فراتر از مرز‌های ایران، ثمره تفکر بسیجی را مشاهده می‌کنیم، بساط داعش را تفکر بسجی از کشور‌های عراق و سوریه جمع کرد.

امام جمعه هیرمند بیان داشت: تفکر بسیجی باعث شد تا در کشور‌هایی همچون عراق و سوریه، شیعه و سنی، عرب و غیر عرب در کنار یکدیگر قرار گیرند و متحدانه با دشمن مبارزه کنند.

وی ادامه داد: حضور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در میدان‌های نبرد، امروزه قوت قلبی برای رزمندگانی است که جان فشانانه در حال نبرد با دشمنان اسلام هستند.

وی اضافه کرد: در واقع تفکر بسیجی، تفکری است که امام راحل آن را به وجود آورند و در ادامه امام خامنه‌ای آن را رشد و پرورش داده اند، امروزه بسیجی بودن به لباس نیست، بلکه یک فرد بسیجی باید الگویی برای دیگر افراد جامعه باشد.
ارسال نظرات