نماینده مردم نیشابور در گفتگو با «بسیج»:

بسیج نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته است

هاجر چنارانی با بیان اینکه  بسیج نقش موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد افزود:باید در اقتصاد به مردم تکیه کرد و از مشارکت مردم در توسعه اقتصادی بهره برد چنین روشی می تواند اقتصاد را مقاوم کند
کد خبر: ۸۹۵۰۱۳۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مقام معظم رهبری علاوه بر اینکه مسئله  اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند بر لزوم تبیین اقتصاد مقاومتی توسط فرهیختگان هم تاکید داشته اند و الزاماتی را برای چگونگی تحقق بهتر بیان نموده اند.

وی با بیان اینکه  بسیج نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد افزود:باید در اقتصاد به مردم تکیه کرد و از مشارکت مردم در توسعه اقتصادی بهره برد و این در حالی است که چنین روشی می تواند اقتصاد را مقاوم کند و بسیج نقش خوبی را در ایجاد مشارکت مردم در اقتصاد مقاومتی را ایفا کرده است.

چنارانی خاطر نشان کرد: بسیج مردمی می تواند اقتصاد مبتنی بر روحیه تعاون گرایی را سامان دهی کند. لذا بسیج با ایجاد کارگاه های خانگی، رونق صنایع دستی از مهاجرت تیروی کار از روتاها و مزارع به شهرها و واحدهای صنعتی جلوگیری می کند.

نماینده مردم نیشابور در پایان افزود: از فعالان و برنامه ریزان اقتصادی انتظار می رود که سیات هایی را تدوین و برنامه ریزی کنند که فاصله بین تولید و مصرف و کار و سرمایه را از از بین ببرند

ارسال نظرات