امام جمعه اهل سنت بزمان گفت: بسیج برای ملت ایران مظهر آرامش، آسایش و سازندگی در صحنه های مختلف است
کد خبر: ۸۹۵۰۱۳۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
محمد علی جهانگیری در گفت و گو با خبرنگاربسیج از ایرانشهربا تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج بدنه اصلی جامعه اسلامی ما است و بسیجیان افراد مومن و وفادار به انقلاب، رهبری و آرمان‌های امام راحل (ره) هستند و همواره در طول این چهل سال از عمر انقلاب، نقش و سهم مهمی در پیشرفت و آبادانی ایران ایفا کرده اند.

وی گفت: آرامش، آسایش، امنیت مردم ایران حاصل حضور پرشور و پررنگ بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و آبادانی کشور در کنار سایر ارگان و نهاد‌ها است و ما قدردان زحمات و تلاش‌های خالصانه آن‌ها هستیم.

امام جمعه اهل سنت بزمان افزود: ایمان و توکل به خدا، شجاعت، صداقت در گفتار و عمل، ایثار و ازخودگذشتگی، عشق به ولایت، مطیع امر رهبری و وفاداری به آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بارز آن‌ها است.

مولوی جهانگیری با بیان اینکه اخلاص و ایمان به خدا از پایه‌های بسیج است، تصریح کرد: باید فرهنگ بسیجی که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی و اهل بیت (ع) است در جامعه امروز به ویژه نسل جوان تقویت شود، تا در مقابل هجمه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب با استقامت و اقتدار ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین ضربه‌ای به آرمان‌ها و راه درست ما وارد شود.

وی اضافه کرد: گام‌های بزرگ بسیج و سپاه در ایجاد فرصت اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی در راستای معنویات مقام معظم رهبری، باعث کاهش فقر و بیکاری در منطقه شده است.

امام جمعه اهل سنت بزمان با اشاره به حضور جهادی و پیشتاز بسیج در صحنه‌های مهم عمرانی و محرومیت زدایی منطقه، بیان کرد: تابستان امسال یک گروه جهادی از استان البرز با همت یک خانواده شهید مدافع حرم، با احداث یک مدرسه لبخند پرمهر و عاشقانه الهی را به دانش آموزان روستای سنگری بزمان هدیه دادند و این اقدامشان باعث قوت قلب بیشتر مردم شد.

مولوی جهانگیری گفت: اقدام به موقع و سریع بسیج و سپاه همگام با ارتش و سایر نهاد‌ها و مردم در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بار دیگر، عزم راسخ سپاه در زمینه سازندگی و خدمت رسانی به مردم را ثابت و دشمنان را برخلاف تبلیغات سوء شان ناکام و شکست خورده کرد.
ارسال نظرات