فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان:

برگزاری245 برنامه همزمان باهفته بسیج در زنجان

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج35 عنوان برنامه با245 برنامه در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۴۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اینکه برنامه های بسیج در زنجان از ۲۹آبان الی ۵آذر ماه ادامه دارد.گفت: بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد هفته بسیج در راستای تحقق سیاست ها در امر جهاد فرهنگی و نهضت خدمت رسانی در  بسیج می باشد.

ابوالفضل طهماسبی افزود: هفته بسیج یادآور خاطرات و رشادت های رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است و بنیانگذار انقلاب در پنجم اذر ماه 1358 دستور تشکیل بسیج را صادر نمودند  که امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج اهداف بلندی را در نظر  داشته اند.

وی با توجه به اینکه شعار امسال هفته بسیج، بسیج مظهر مردمی سالاری دینی است، اظهار داشت: : سیاست‌ها و رویکردهای بسیج خدمت رسانی وسیع به مردم با استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی و همچنین بسیج اقشار است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زنجان به 35 عنوان برنامه در هفته بسیج اشاره کرد و تصریح کرد: در این هفته 245 برنامه در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

ابوالفضل طهماسبی به مردمی تر کردن برنامه های بسیج اشاره کرد و افزود: همایش فعالان اقتصاد مقاومتی ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، افتتاح پروژه های عمرانی محرومیت زدایی، اعزام  گروه جهادگران سلامت و بهداشت به روستاها و مناطق حاشیه نشین شهر، ارایه مشاوره تخصصی حقوقی و تحصیلی در مساجد، اجرای سرود میدانی در روز بسیج، همایش جهادگران علم و فناوری، برگزاری دعای ندبه، حضور  بسیج در نمازجمعه، مراسم  غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده ی شهدا، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، راه اندازی ایستگاه های مشاوره در ارتباط با فضای مجازی، رونمایی از کتاب صنایع تبدیلی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، همایش علمی کردن کشاورزی در روستاها ازجمله برنامه های هفته بسیج در این ایام  خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان در هفته بسیج افتتاح و به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج خواهران خدیجه کبری  و پنج پایگاه مقاومت در شهر و روستا از برنامه های هفته بسیج است.

طهماسبی با اشاره به اینکه پایگاه‌های بسیج بر اساس آتش به اختیار، اقدام به جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور کرده و در قالب کمک هایی به این مناطق نموده اند  تصریح کرد: برای کمک به مردم این مناطق بسیج سازندگی استان از همان دقایق ابتدایی زلزله به این مناطق اعزام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: در این هفته از کتاب صنایع تبدیلی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار در زنجان رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات