فرمانده سپاه شهرستان خاش:

بسیجیان مایه افتخار و بازوان توانمند نظام هستند/ اجرای بیش از 100 ويژه برنامه هفته بسیج در خاش

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: بسیجیان مایه افتخار و بازوان توانمند نظام هستند و در عصرحاضر بسیج الگوی عملی ملت‌های مظلوم منطقه است
کد خبر: ۸۹۵۰۱۴۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خاش ، با تبريك هفته گراميداشت بسيج، اظهار كرد: هر چقدر تفكر بسيجي در جامعه حاكم باشد بدون شك پيروزي و موفقيت آن ملت بيشتر خواهد شد.
وي با بيان اينكه تشكيل شجره طيبه بسيج از تدابير ارزشمند امام راحل بود، گفت: بسيج امروزه در مقابل تمامي توطئه ها و ترفندهاي شوم و ننگين دشمنان ايستادگي كرده است و اجازه نفوذ هيچ بيگانه اي را به داخل خاك ميهن اسلامي ايران را نمي دهد.
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه یکی از ویژگی‌های مهم بسیج انعطاف‌پذیری آن است، تصريح كرد: این نیروی مردمی در همه حوزه‌های فرهنگی، جنگ نرم و جنگ سخت فعالیت دارد.
وي با بيان اينكه یکی از دلایل مهمی که باعث جاودانه شدن بسیج شده است فرهنگ و تفکر بسیجی استف افزود: فعالیت‌های بسیجیان به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و حوزه‌های مادی در این فعالیت‌ها جایگاهی ندارد.
سرهنگ پاسدار فضلي خاطرنشان كرد: امسال بنا بر فرمايش رهبر انقلاب اسلامي هفته بسيج با شعار"بسیج مظهر مردم سالاری دینی"آغاز شده است و لذا بايد با تلاشی مضاعف این شعار را بیش از پیش به رخ جهانیان و آن هاي كه چشم دين موفقيت هاي نهاد انقلابي و مردمي بسيج را ندارند، بكشانيم.
وي با بيان اينكه بسيج همواره نگهبان و حافظ كيان ايران اسلامي بوده است، تصريح كرد: هر نوع تعهديدي پس از تشكيل اين نهاد انقلابي با حضور به موقع بسيج خنثي شده و بايد نسل جوان جامعه با فرهنگ بسيج آشنا شوند و آن را به نسل هاي آتي نيز منتقل كنند.
فرمانده سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه فرهنگ ناب بسيج نشات گرفته از فرهنگ دين مبين اسلام است، افزود: هميشه با تاسي از اين فرهنگ ناب به دستاوردها و نتايج بسيار خوبي رسيده ايم و لذا اين درست همان چيزي است كه مشابه آن هرگز در ديگر فرهنگ ها به دست نيامده است.
وی با تاکید برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های هفته بسیج در شهرستان خاش، ادامه داد: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج که با عنوان" بسيج، اقتصادمقاومتي و سازندگي" نامگذاري شده برنامه هاي مختلفي در اين شهرستان به اجرا در خواهد آمد كه فضاسازي توسط حوزه هاي مقاومت، افتتاح پايگاه شهيد اسد ميربلوچ، فعالسازي ستادهاي اجرائي امر به معروف و نهي از منكر پايگاه هاي مقاومت بسيج ادارات، آبروي محله، افتتاح پايگاه بسيج، افتتاح پروژه ها و عرصه هاي اقتصادمقاومتي و صنايع تبديلي، پرداخت تسهيلات اقتصادمقاومتي و قطب هاي اقتصادمقاومتي و جلسه اتاق رصد ناحيه اي از مهمترین این برنامه ها است.







سرهنگ پاسدار فضلي با بیان اینکه دومین روز از هفته بسیج به عنوان “بسیج، محروميت زدايي و خدمت رساني” نامگذاری شده، گفت: ديدار و سركشي از خانواده هاي مستعد و نيازمند، تور ايست و بازرسي، شوراي عالي قشر، زنگ بسيج مستضعفين در مدارس، برگزاري آيين صبحگاهي، شوراي امر به معروف و نهي از منكر، كارگاه آموزشي فضاي مجازي و آسيب ها و تعهديدات، برگزاري يادواره شهيد و آبرو محله، ارائه پكيج هاي آموزشي، بهداشتي از بهداري ناحيه و توزيع آن در سطح ادارات، اعزام اردوهاي جهادي يك روزه حلقه هاي صالحين به مناطق محروم، افتتاح پروژه هاي محروميت زدايي و تجليل از طلايه داران اقتصادمقاومتي و محروميت زدايي و جشنواره فرهنگي ورزشي طلاب در رشته هاي تكواندو، جودو، شنا و تيراندازي و برپايي ايستگاه هاي صلواتي از برنامه‌های دومین روز از هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان خاش است.



وی تصریح کرد: در سومین روز از هفته بسیج که با عنوان “بسیج، اعتلاي فرنگي و اجتماعي” نامگذاری شده برنامه‌هایی مانند برپايي نمايشگاه عكس، برگزاري نشست عاشقان ولايت، برگزاري بازي هاي بومي محلي، جلسه پرسش و پاسخ بين نخبگان بسيجي در راستاي آشنايي با برنامه ها، اهداف و ماموريت بسيج، آغاز مسابقات ورزشي واليبال، يادواره شهيد و آبروي محله، برگزاري نشست ما زنده ايم، برگزاري مسابقات طناب كشي قهرماني حوزه اي، ارسال روزنامه ديواري شجره طيبه براي پايگاه ها، نشست هاي هماهنگي، تحليلي و سياسي مسئولين نيروهاي مسلح، كارگاه آموزشي آسيب هاي فضاي مجازي، مراسم غبارروبي و عطرافشاني مزار شهداء، نشست شبكه روشنگري با موضوع اعتلاي فرهنگي و اجتماعي، جلسه شوراي ماهيانه امر به معروف و نهي از منكر و جهاد فرهنگي حوزه هاي بسيج طلاب، تشكيل و اداره حلقه مربيان و گردهمايي سياسي كاركنان، بسيجيان و سربازان اجراء خواهد شد.



سرهنگ پاسدار فضلي “بسیج، انديشه ورزي و توليد علم” را عنوان چهارمین روز از هفته بسیج برشمرد و بیان کرد: نهضت روشنگري، پياده روي خانوادگي شهر نوك آباد، غبارروبي مزار شهداء گمنام نوك آباد، گردهمايي بسيجيان حوزه و پايگاه هاي مقاومت، اجراي نشست روشنگري، برگزاري مسابقات دو ميداني، ايجاد شبكه همفكري در بين مسئولين داراي قدرت پيشنهاد و تفكر بالا، غبارروبي و عطرافشاني مزار شهداء شهرستان خاش، ديدار از خانواده معظم شهداء و كارگاه پوشش و تاثير آن بر آرامش روان از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای چهارمین روز از هفته بسیج است.



وي خاطرنشان كرد: در پنجمین روز از هفته بسیج اردوي فرهنگي، ورزشي و تفريحي، برگزاري نشست نهضت روشنگري، افتتاح پايگاه شهيد عقيل شيبك و درمحمد كهرازهي، ميقات با صالحين، برگزاري نشست نهضت روشنگري، شركت بسيجيان در نماز جمعه، افتتاح پايگاه شهيد فارسي، ديدار با خانواده شهداء، كوهپيمايي فصلي پيشكسوتان، فرقه شناسي، كارگاه مادران پرچم دار، كارگاه مهارت زندگي براي دختران جوان و همايش ائمه جمعه و جماعات با موضوع روحاني انقلابي در نظر گرفته شده است.



فرمانده سپاه شهرستان خاش برنامه های ششمین روز از هفته بسیج که به نام “دولت مقاومت و استكبار ستيزي” مزين شده است را برگزاري اردوي جهادي، برگزاري نمايشگاه عكس، افتتاح پايگاه محمد رسول الله اناري، برگزاري مسابقات قهرماني حوزه، نشست تربيتي، بصيرتي و فرهنگي، ديدار با خانواده معظم شهيد ابراهيمي، تشكيل و راه اندازي تيم هاي ورزشي حوزه اي و برگزاري نهضت روشنگري و سياسي با موضوع استكبار ستيزي اعلام کرد.







وي تجع پرشور بسيجيان در راهپيمايي 5 آذر، آغاز طرح گشت محله محور با عنوان حماسه خدمت و امنيت و فراخوان اقتدار توسط گردان هاي بيت المقدس را از برنامه‌های آخرین روز هفته بسیج که با شعار "بسيج، جهاد كبير و عمل انقلابي" است، برشمرد.



سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه هدف از برنامه‌های هفته بسیج نمایشی از اقتدار، آمادگی و خدمات بسیج برای مردم است، گفت: با صداقت و اخلاص رمز ماندگاری بسیج است و بسیج به عنوان یکی از ارکان نظام، بازوی توانمند انقلاب و ملت به شمار می رود.



وي اذعان كرد: از ابتداي دين مبين اسلام تاكنون هميشه مردان و زناني بودند كه در جهت حفظ ارزش هاي ناب اسلام محمدي جانبازي و فداكاري كردند و بي ترديد آنان نيز بسيجيان زمان خود بوده اند و همان گونه كه در حال حاضر بسيجيان سربازان راستين و حقيقي اسلام ناب محمدي از هيچ كوشش و تلاشي در حفظ ارزش هاي والاي دين مبين اسلام دريغ نمي كنند.



سرهنگ پاسدار فضلي اظهار كرد: با توجه به تاكيدات و فرمايشات گوهربار رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله مهم اقتصاد مقاومتی از اینرو نقش بسیج در این زمینه بسيار چشمگیر و تاثيرگذار است و لذا مانند گذشته با قدرت و قوت هرچه بیشتر این راه را ادامه می دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار