خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

تفکر بسیجی الهام بخش ایستادگی ملت های منطقه است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در آیین دیدار با بسیجیان و فرماندهان این شهرستان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ بسیج در جامعه گفت: تفکر بسیجی هم اکنون الگو و الهام بخشی برای ایستادگی ملت های منطقه در برابر استکبار جهانی شده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۵۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی افزود: بسیج به عنوان شجره طیبه و یادگار امام راحل، از نهالی نوپا به درختی تناور تبدیل شده و شاخ و برگ آن در منطقه رشد کرده است.

وی ادامه داد: تفکر بسیج در قالب تشکیل نیروهای مردمی در منطقه از جمله حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان تجلی یافته و این فرهنگ عاملی برای شکست توطئه های دشمنان اسلام تبدیل شده است.

حجت الاسلام پومحمدی اضافه کرد: پیروزی و موفقیت های اخیر در عراق به همت نیروهای بسیج مردمی در واقع به برکت وجود و الهام بخشی تفکر بسیجی نظام مقدس اسلامی محقق شده است.

وی گفت: رزمندگان و بسیجیان دلاور در دوران دفاع مقدس نیز با تکیه بر تفکر بسیجی ایثارگری هایی همچون اصحاب پیامبر(ص)  و ائمه معصومین (ع) در صدر اسلام را بار دیگر به تصویر کشیدند.

وی افزود: امنیت موجود کشورمان با وجود همه شیطنت های نظام سلطه و مزدوران آن، در سایه مجاهدت نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیتی با تکیه بر تفکر بسیجی به وجود آمده است.

حجت الاسلام پورمحمدی با قدردانی از حضور فعال سپاه در امدادرسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اضافه کرد: شرکت و اهتمام بسیجیان و سپاهیان در کمک به مردم آسیب دیده این مناطق قابل تجلیل بوده و نهاد مقدس بسیج نقش مهمی در بازسازی و رفع مشکلات این منطقه خواهد داشت.

فرمانده سپاه مراغه نیز در این دیدار با تاکید بر نقش فرهنگ بسیج در جامعه، گفت: تحریف ماهیت مکتب اسلام که همان مکتب امام راحل بوده و نیز تحمیل اراده دشمن به مردم و مسئولان، مهم ترین تهدیدهای پیش روی انقلاب اسلامی است که با تفکر بسیجی از بین رفتنی است.

رضا سامی افزود: ادامه راه شهدا و آرمان های شهدا و رهبری توسط آحاد ملت امری ضروری بوده تا به این وسیله در زمان غبارآلود فعلی مسیر درست را به روشنی طی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در ادامه با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ بسیجی و ولایتمداری در جامعه گفت: در برخی موارد باید خود را فدایی ولایت بدانیم.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: رزمندگان بسجی در هشت سال دفاع مقدس ولایتمداری و تبعیت از ولایت را در عرصه پاسداری از حریم اسلام و انقلاب به جهانیان نشان دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار