فرمانده انتظامی استان زنجان:

كشف95 درصد جرایم فضاي مجازي در استان

کد خبر: ۸۹۵۰۱۵۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان گفت: بیش از 430 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در سال جاری در استان کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 24 درصد رشد داشته است.

سردار علی آزادی افزود: در هفت ماهه سال جاری بیش  144 هزار تماس عملیاتی با فوریت های پلیسی110صورت گرفته شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  46 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در وقوع سرقت های مهم 22 درصد کاهش را شاهد بودیم ،اظهار داشت: در راستاي اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد ملي با ساماندهی ایستگاه های بازرسی وکنترل مبادی ورودی و خروجي شهرها در کشف قاچاق کالا از نظر ارزش ریالی 24 درصد  رشد داشته ایم.

سردار آزادی ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق در استان را بيش از 430 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: براساس آخرین ارزیابی صورت گرفته استان زنجان در وقوع جرایم ، در مقایسه با سایر استان های کشور در رده سی و یکم  قرار داشته و جزء سه استان امن كشور است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش جرایم رایانه ای و فضای مجازی خاطر نشان کرد : 95 درصد جرایم در سطح استان در حوزه فضاي مجازي كشف شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان به مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و مواد مخدر اشاره کرد و گفت : در سال جاری در سطح استان قریب به یک و نیم تن انواع مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  51 درصد رشد داشته است.

وی افزود : در راستای حقوق شهروندی و تکریم مراجعان به نیروی انتظامی، اقداماتی از قبیل فضا سازی مناسب کلانتری ها و ایستگاه های پلیس راهنمایی و رانندگی ، مستند سازی از فرایندهای کاری، آموزش کارکنان به منظور ارائه رفتار مناسب با مردم  صورت گرفته که منجر به افزایش رضایتمندی مردم ، كاهش پنج و نیم  درصدي شكايات و افزايش بیش از 6 درصدي تقدير از عملكرد پلیس  استان شده است.

سردار آزادی تصریح کرد: در رفع مشكلات همکاران شاغل و بازنشسته، بیش از هزار و 880 مورد ملاقات چهره به چهره انجام شده که 142 درصد رشد داشته است و بیش از هزار و 26 مورد دیدار مستقیم با مردم انجام شده که یک و نیم درصد رشد داشته است همچنین دیدار باخانواده معظم شهدا ، جانبازان و  آزادگان 797 مورد انجام  شده که 221 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

 فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در زمینه رفع مشکلات معیشتی کارکنان با حمايت ناجا بیش از هزار و 400 سبد کالا، با اعتبار بالغ بر 12میلیارد ريال توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه امور درمانی همکاران شاغل و بازنشسته، بیش از 19 هزار و 200  نفر با اعتبارتقریبی 33 ميليارد ريال بهره مند شده اند که بخشي از این اعتبارات به راه اندازی و خرید تجهیزات پزشکی درمانگاه های استان اختصاص داده شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در امور عمراني و نوسازي اماكن انتظامي12 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات و منابع استاني بابت احداث پروژه يادمان شهيد گمنام و ساير پروژه های عمرانی و امور نگهداشت اماكن هزينه شده است.

این مقام انتظامی كسب رتبه اول در حفظ قرآن کریم در بين يگان هاي 19 استان کشور ، افزايش 83 درصدي رد رشوه و صحت عمل کارکنان ، کاهش 24 درصدی تخلفات کارکنان ، ارتقاء رتبه موسسه اقلام مصرفي از 35 به یک كشوري را از دیگر موفقیت های کسب شده در مجموعه فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار