مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور:

انحرافات موجود در جامعه با خون پاک شهدا خنثی می شود

انحرافات موجود در جامعه با خون پاک شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مساجد و خانه ائمه معصومین(ع) جلوگیری و خنثی می شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۶۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور دوازدهمین همایش ائمه جماعات، هیأت امناء مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان طارم ضمن تبریک هفته مبارک بسیج و هفته وقف گفت: از پیامبرگرامی اسلام روایت است امنیت و سلامت دو نعمت مجهول هستند تا فوت نشوند انسان قدر آنها را نمی داند.

حجت الإسلام عینعلی باقری با اشاره به نقش و اهمیت روحانیت در جامعه افزود: دنیا به روحانیت بعنوان یک قدرت جهانی نگاه می کند قطعا روحانیت جهان را تصرف کرده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی هر چه بیشتر مساجد توسط مسئولین به مردم دانست و اظهار داشت: انحرافات موجود در جامعه با خون پاک شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مساجد و خانه ائمه معصومین(ع) جلوگیری و خنثی می شود.

مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور تصریح کرد: امروزه اساسی ترین مسأله توجه به پایگاههای اصلی شکل گرفته قبل و بعد از پیامبر گرامی اسلام است گفتنی است محلی که قبل از خلقت مخلوقات عالم بوجود آمده بود مکه بود.

حجت الإسلام باقری ضمن گرامیداشت هفته بسیج یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: امروزه باید تحلیل جهانی از بسیج صورت گیرد بنابراین تنها راه حل مشکلات اقتصادی جامعه استفاده از تفکر بسیجی است گفتنی است از بدو تشکیل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر کجا با تفکر بسیجی ورود پیدا کردیم موجب پیروزی شد.

مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور با اشاره به نقش و اهمیت وقف در زندگی انسانها از آن بعنوان صدقه یاد کرد و افزود: اولین واقف در اسلام خود پیامبر گرامی اسلام بود.

مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور اساسی ترین وظایف هیأت امنای مساجد را حفظ آمار معنوی، تلاش در پاکیزه نگهداشتن مساجد، تولی و تبری، مقابله با جنگ نرم دشمن و بصیرت افزایی برشمرد.

گفتنی است، دوازدهمین همایش ائمه جماعات، هیأت امناء مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان طارم با حضور مسئول آموزش و برنامه ریزی اعزام مبلغ اوقاف کشور و سایر مسئولین ادارات این شهرستان با همکاری سپاه ناحیه طارم و ستاد تبلیغات اسلامی در مسجد امام حسین(ع) شهر چورزق برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار