حوزه روستایی امام خمینی (ره) در دهستان دربند افتتاح شد

فرمانده سپاه ناحیه ازنا گفت::ساخت حوزه امام (ره) با هزینه ۲۰ میلیون و در ابعاد ۳۰۰ متر در روستایی دربند آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۸۹۵۰۱۶۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولین شهرستان و بسیجیان روستایی دربند حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در روستایی دربند افتتاح شد.
سرهنگ غلام رضا سلاروند فرمانده ناحیه سپاه ازنا در افتتاحیه اظهار داشت:حوزه مقاومت امام خمینی (ره) با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان و در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر ساخته شده است.

وی افزود:ما از کمک‌هایی بخشدار و دهستان دربند و از اداره اوقاف ازنا که زمین را در اختیار ما قرار داد تشکر می‌کنیم.

سالاروند عنوان کرد:بسیجیان روستا برای کار‌هایی مربوط به بسیج نیاز بود که به ناحیه مراجعه کند و با افتتاح این حوزه مقاومت مشکلات مرتفع شده است.

در ادامه محمد محمدی نژاد فرماندار ازنا ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد:این حوزه مقاومت اگر در مقاله زلزله مقاوم ساخته شده باشد می‌توانید از آن به عنوان یک ظرفیت در مواقع بحرانی سیل و زلزله و اتش سوزی به عنوان مرکز مدیریت بحران استفاده کنیم.

فرماندار ازنا در پاسخ به اهالی در مورد زمین‌هایی اوقافی دربند خاطر نشان کرد:این مشکل زمین‌هایی اوقافی بین مردم و اداره اوقاف است که ما با چند نفر از نمایندگان روستا به ادار ه. اوقاف رفته ایم تا این مشکل حل شود و اداره اوقاف هم و ما در حال بررسی هستیم تا این مشکل را حل کنیم تا حقی از مردم ضایع نشود.

فرماندار شهرستان ازنا از پروژه گردشگری روستای دربند بازدید و بخشدار مرکزی در ارائه گزارشی گفت: مساحت این پروژه ۱۰۰ مترمربع میباشد و تعداد ۱۰ آلاچیق در آن احداث میشود و اعتبار پیشنهادی این پروژه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال  است که هشتصد و پنجاه میلیون ریال آن اختصاص پیدا کرده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار