خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

تغییر "فرهنگ" هدف دشمنان در فضای مجازی/ دانش آموزان را باید انقلابی تربیت کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی می خواهد تا فرهنگ خود را جایگزین فرهنگ اسلامی ما کند و برای این کار نیز تلاش کرده و هزینه می کند.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۰۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی، امروز در جمع دانش آموزان بسیجی میاندوآب در دوره طرح ولایت، با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید  برای تحقق آرمان های شهدا تلاش کنند، اظهار کرد: دانش آموزان باید در وصیت نامه و زندگی نامه شهدا مطالعه کرده و آن را در زندگی خویش بکار بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد میدان شده و می خواهد اهداف و توطئه های خود را عملی کند، افزود: امروز دشمنان از  فضای مجازی به عنوان بستری برای دست یابی به اهداف خود استفاده می کنند، بنابراین مهم و ضروری است تا در ورود و استفاده از این فضا هوشیار و بصیر بود.

وی گفت: دشمن جوانان و مردم ما را دوست ندارد بلکه با استفاده از فضای مجازی می خواهد تا فرهنگ خود را جایگزین فرهنگ اسلامی ما کند و برای این کار نیز تلاش کرده و هزینه می کند.

مولودی تصریح کرد: باید در مقابله با توطئه های دشمنان؛ بصیر و هوشیار بوده و قدرت تشخیص داشت و این را در نظر گرفت که الگوهایی که در فضای مجازی مطرح می شوند، نمی توانند برای ما الگو باشند، بلکه الگوی ما شهدا هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه وظیفه و نقش دانش آموزان بسیجی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهم و تاثیرگذار است، گفت: دانش آموزان باید گذشته را شناخته و امروز به وظیفه خود عمل کنند و این را بدانند که وظیفه آنها بسیار مهم و ارزشمند است.

مولودی با اشاره به اینکه دشمنان نمی خواهند تا دانش آموزان ما انقلابی تربیت شوند، اظهار کرد: باید تانک های مجازی دشمنان را خنثی و آنها را زمین گیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار