فرمانده سپاه سلماس گفت: تاکنون 6 خودرو کامیون و کامیونت حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک ونایلون ... از سراسر استان از طریق بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان جمع‌آوری و از 29 آبان ماه به سمت مناطق زلزله‌زده اعزام شده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۱۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی ضمن عرض تسلیت حادثه غم‌انگیز وقوع زلزله در استان کرمانشاه و غرب کشور اظهار داشت: حوزه های مقاومت و اقشار بسیج در حال تلاش هستند تا بتوانند کمک‌های مورد نیاز مردم زلزله‌زده، از قبیل (پتو، لباس گرم، آب معدنی، کنسرو و...) را توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده ارسال کنند.

فرمانده سپاه سلماس تصریح کرد: در همین راستا تاکنون 6 خودرو کامیون و کامیونت حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک ومیوه و ... به ارزش ریالی پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال از این شهرستان از طریق حوزه های مقاومت جمع‌آوری و از 29 آبان ماه به سمت مناطق زلزله‌زده اعزام شده است که این روند تا روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: امروز بسیج و بسیجیان ثابت کردند همیشه و در همه حال در صحنه هستند و خواهند بود و ما مسئولان باید در تکریم و بزرگداشت این بسیجیان نهایت تلاشمان را بکار گیریم و از هیچ گونه خدمتی از آنانت دریغ نداریم چرا که در هشت سال دفاع مقدس بسیج بود که میدان نبرد را در دست گرفت و از حیثیت و ناموس ایران اسلامی دفاع کرد.

ارسال نظرات