دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر:
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر گفت: 5000 برنامه به منظور گرامیداشت هفته بسیج در استان برگزار می شود که از این تعداد 11 برنامه محوری و شاخص در مرکز استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۲۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرگرد غلامرضا جمالی اظهار کرد: تمامی رده های ما در استان در این هفته برنامه های متنوعی را جهت گرامیداشت این هفته تدارک دیده اند که در هر شهرستان برنامه های شاخصی نیز جهت گرامیداشت این هفته برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همایش طلایه داران سازندگی و همایش بسیج و مردم سالاری دینی دو برنامه شاخص هفته بسیج در روزهای اوّل و دوّم این هفته هستند که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود و همایش یک روزه بسیج مهندسین نیز در روز دوّم در نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می شود.

جمالی افزود: یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید محسن حججی از دیگر برنامه های محوری این هفته در مرکز استان است که روز چهارشنبه رأس ساعت 19 در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود که از تمامی عزیزان جهت حضور در این برنامه دعوت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پنج شنبه 2 آذر با عنوان بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم نام گذاری شده است که در این روز همایش جهادگران علم و فن آوری در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) برگزار می شود و در همین روز گردهمایی انقلابیون جوان به همت ناحیه بسیج دانشجویی در سالن دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: عطرافشانی و گل گذاری قبور مطهر شهدا عصر پنج شنبه در گلزار شهدای سراسر استان برگزار می شود که در بوشهر ساعت 15 در گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

وی اذعان کرد: تجمع بسیجیان، پاسداران و آحاد مردم عزیز در جایگاه های نماز جمعه با عنوان «میقات صالحین» نیز جمعه 5 آذر برگزار می شود که در بوشهر سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه نیز سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات