سید ساجد یعقوبی
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج همایش "شکوه هجرت" با هدف تجلیل از جهادگران بسیجی در اردبیل با سخنرانی سردار نوعی‌اقدم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۳۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

همایش

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی مجیدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش "شکوه هجرت" در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج همایش "شکوه هجرت" با هدف تجلیل از 60 جهادگر بسیجی اقشار مختلف سپاه حضرت عباس(ع) در اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی برگزاری این همایش ارج نهادن به خدمات خادمین اردوهای جهادی است که برای ما حائز اهمیت بسیار است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از این فرصت برای جلوه‌های شاخص بسیجی را به همگان معرفی کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: این همایش روز سه‌شنبه 30 آبان ماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم متولیان و مسئولان اجرایی با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند تا بتوانیم این برنامه‌ را به بهترین نحو برگزار کنیم.

مجیدی اظهار کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این همایش می‌توان به سخنرانی سردار رحیم نوعی‌اقدم، تجلیل از خانواده جهادگر شهید اکبر بضاعت‌پور, نمایشگاه دستاوردهای اردوهای جهادی, تجلیل از 60 جهادگر اقشار مختلف بسیج استان و تجلیل از برگزیدگان جشنواره جلوه‌های جهادی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای معرفی اقدامات بسیج‌وار این قشر مردمی است که در سی و هشتمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات