دشمن از بسیج هراس دارد

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمن از بسیج هراس دارد و به دنبال تخریب بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۳۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام امروز در دیدار با بسیجیان استان با اشاره به اینکه ماه ربیع الاول یکی از بهترین ماه‌های خداوند به شمار می رود، اظهار داشت: ماه ربیع الاول ماه نشاط است و نشاط حلال برای مسلمانان در قرآن سفارش شده است.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود که نشاط و شادابی در زندگی مومنان در این ماه ایجاد شود، عنوان کرد: بسیجی دقیقا یک فرد مفرح و با نشاطی است که برای کسب شادی و نشاط خود نیز به دستورات دینی توجه می‎کند و برای بدست‌آوردن آن تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به اینکه باید تلاش کرد زندگیمان دچار تغییر شود، بیان داشت: باید از ماه ربیع الاول استفاده کرد و شادابی را در زندگیمان لحاظ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرد، گفت: باید تلاش کرد که سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج داده شود چرا که با استفاده ار سبک زندگی اسلامی است که انسان در همه مراحل پیشرفت خواهد داشت.

 امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است، ادامه داد: بسیجی به معنای دین مدار بودن است و بسیجی کسی است که در مسیر حفظ ارزش‎های اسلامی حرکت می‌کند و به دنبال پیروی از دستورات دین، امام و رهبری است.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: بسیجیان افراد فداکاری هستند که در مسیر توسعه کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی گام بر می دارند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه در بین مردم و نیروهای مسلح از جمله سپاه است، تاکید کرد: بسیج در دل جامعه ایران قرار دارد و همه مردم ایران بسیجی هستند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه است و باید در مقابل دشمن ایستاد و بسیجیان نقش مهمی در این مسیر دارند.

وی با بیان اینکه بسیجی در همه امور بر روی مرز عبور کند عنوان داشت: افراط و تفریط در همه امور موجب شکست است و نباید عقب تر و یا جلوتر از ولی فقیه حرکت کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل کشور مدیریت نادرست برخی از مدیران است گفت: بسیجی از مرز قرآن عبور نمی‎کند و رشد و پیشرفت دنیا و آخرت را عمل به قرآن می‎داند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به آیات قرآن افزود: مرگ بر کفر شعار قرآن است و ما از شعار قرآنی فراتر نخواهیم رفت و اشخاصی که مخالف مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هستند باید بدانند که این شعار شعار قرآنی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار