رئيس اداره آموزش و پرورش عشاير چهارمحال و بختیاری، از اعزام 160 دانش‌‎آموز عشایر استان به مناطق جنگی جنوب غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حاتم خالدی رئيس اداره آموزش و پرورش عشاير در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام اين خبر اظهار کرد: ۱۶۰ دانش آموز دختر متوسطه دوم آموزش و پرورش عشاير استان در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب كشور اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: اين دانش آموزان از مناطق اروندكنار، شلمچه، آبادان و خرمشهر، منطقه عملياتی فتح المبين و معراج الشهداء اهواز ديدن خواهند كرد.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهيان نور را آشنايی بيشتر دانش آموزان با رشادت‎ها و جانفشانی‎های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد.

رئيس اداره آموزش و پرورش عشاير بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه های دشمنان و جنگ نرم بیمه می کند.

خالدی اضافه کرد: اردوهای راهیان نورظرفیت خوبی برای انتقال رشادت‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان ونوجوان کشور است.

ارسال نظرات