خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به فعالیت ۲۶ گروه جهادی بسیج در شهرستان اسدآباد، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ پروژه محرومیت زدایی توسط گروهای جهادی در این شهرستان انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۴۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

فعالیت ۲۶ گروه جهادی بسیج در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در دیدار بسیجیان با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: ۲۶ گروه جهادی بسیج در شهرستان اسدآباد فعالیت دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ پروژه محرومیت زدایی توسط گروهای جهادی در این شهرستان انجام گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اظهار کرد: یک گروه جهادی تخصصی در قالب ۸۰ نفر به روستای چنار سفلی اعزام شد که این گروه به 2 هزار نفر از مردم این روستا خدمات فرهنگی و دندانپزشکی ارائه دادند.

وی در ادامه از برگزاری ۶۵ دوره آموزشی از ابتدای سال تاکنون در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در ناحیه اسدآباد خبر داد و گفت: در این راستا ۱۵۰ میلیون تومان در امر اقتصاد مقاومتی به ۳۴ نفر واگذار شده است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: صنایع تبدیلی، پرورش دام و طیور، خشک کردن میوه در قالب تعاونی، ۸ کارگاه میوه خشک کنی از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوده که در این راستا به افراد متقاضی تسهیلات ارائه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات