معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: بسیج بی هدف و بی مسیر نیست و در مورد ناهنجاریهای محیط پیرامون خود بی تفاوت نخواهد بود ،هرکس با حس غریزی خود زندگی کند و دچار استحاله شود نمی تواند بسیجی باشد.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۶۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

بسیج در مورد ناهنجاریهای محیط پیرامون خود بی تفاوت نخواهد بود/ بسیجی دچار استحاله نمی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست سیاسی با بسیجیان سرعین گفت:امسال شعار محوری هفته بسیج "بسیج مظهر مردم سالاری دینی " بوده و این شعار در مقابل دموکراسی غربی است.

وی افزود:مردم سالاری دینی و دموکراسی غربی در مقابل هم هستند و دموکراسی غربی به قیمت نابودی صداقت سعی در جذب مردم دارد.

وی با بیان اینکه ریشه قدرت سپاه در ایجاد صمیمیت بین آحاد مردم است یاد آور شد:اصلی ترین هدف شبکه من و تو فرد گرایی است از این رو در پایگاه ها باید صمیمت ایجاد کنیم ،بسیج برای عنوان کار نمی کند و همه برای یک هدف تلاش می کنند.

قاسمیان اظهار کرد:اگر استقلال نباشد آزادی هم به وجود نمی آید و پرچمدار آزادی در کشور بسیج بوده و بدنبال استقلال کشور است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تشریح ویژگی های یک بسیجی گفت: بسیج بی هدف و بی مسیر نیست و در مورد ناهنجاریهای محیط پیرامون خود بی تفاوت نخواهد بود ،هرکس با حس غریزی خود زندگی کند و دچار استحاله شود نمی تواند بسیجی باشد.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین قدرت آفرین است افزود: یکی از فرمول های غرب برای خدشه دار کردن این حرکت معنوی به روی صحنه آوردن روحانیون غرب‌زده با انواع فتنه و شبهه افکنی ها است.

وی تاکید کرد: برخی امام حسین (ع) را بعنوان ابزار آرامش و تسکین بخش مورد استفاده قرار می دهند و اگر روحیه مبارزه و حساسیت به منکرات و معروفات در جامعه بعد از زیارت این امام ایجاد نشود، با امام ساخته ذهن خویش مانوس شده ایم.

قاسمیان اذعان کرد:ابوبکر البغدادی صدام ثانی و دست پرورده آمریکا بود این یک ادعا نیست چون ترامپ رییس جمهور این کشور مدعی شد دولت اوباما داعش را به وجود آورد.

وی در پایان با اشاره به نابودی امپراطوری ساختگی داعش گفت: ایران با استراتژی منحصربه فرد خود که یکی از کم هزینه ترین جنگ ها است با دست پروده آمریکا مقابله کرد.

ارسال نظرات