خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه گلپایگان در تقدیر از دانشجویان جهادگران بسیجی:

تقویت تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه است

فرمانده ناحیه بسیج گلپایگان در نشست تقدیر از دانشجویان جهادگر گلپایگان، هدف اصلی اردوهای جهادی را انسان سازی دانست.
کد خبر: ۸۹۵۰۲۹۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان؛سرهنگ محمود فروزاد در نشست تقدیر از دانشجویان جهادگر شهرستان گلپایگان که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد، با اشاره به تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی (ره)، عنوان کرد: کارکرد بسیج به عینه و به تناوب خصوصا در هشت سال دفاع مقدس قابل مشاهده بود و اگر این نهاد مقدس وجود نداشت، سازمان دهی نیرو های مردمی و به کار گیری آحاد مردم و قدرت مردمی در عرصه دفاع از انقلاب و نظام به راحتی امکان پذیر نبود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان گلپایگان اظهار کرد: دشمن با ورود به عرصه های مختلف و به صورت چند لایه علیه انقلاب اسلامی گام بر می دارد و وجود سازمانی مانند بسیج برای دفاع از انقلاب و ارزش های انقلابی بسیار تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس تحت شدیدترین حملات نظامی از سوی کل دنیا قرار گرفت، گفت: عرصه در جنگ نظامی بسیار روشن بوده و جبهه مقابل را می توان به راحتی شناخت و با آن مبارزه کرد و وحدت بین بسیج و سایر نیرو های مسلح در آن زمان باعث شد دشمن نتواند حتی ذره ای از خاک میهن را تصرف کند.

سرهنگ فروزاد تصریح کرد: دشمن با آزمودن ایران در عرصه نظامی می داند که جنگ سرد برای او سودی نداشته و موفقیتی در این عرصه به دست نمی آورد، به اين منظور زمین بازی را عوض کرده و شروع به جنگی نرم در عرصه های مختلفی همچون اقتصادی، علمی و فرهنگی کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان گلپایگان اضافه کرد: بسیجیان و افسران جنگ نرم باید در این شرایط نقشه دشمن را شناخته و نسبت به آسیب های آن حفاظت ها و تقویت های مورد نیاز را انجام دهند.

وی با اشاره به تشکیل بسیج دانشجویی در سال ۶۷ به دستور امام خمینی (ره)، گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یکی از عرصه های مهمی بود که دشمن با نفوذ در آن قصد پیاده کردن نقشه های شوم خود را داشت و ذکاوت امام راحل در تشکیل بسیج دانشجویی تا حد زیادی این اقدام دشمن را خنثی کرد.

سرهنگ فروزاد اظهار کرد: دانشجویان همچنین با اختیار خود و با هدف کمک رسانی و محرومیت زدایی جرقه تشکیل جهاد سازندگی را در کشور زده و در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در عرصه های عمومی و در کنار دولت های مختلف ،خدمت رسانی به مردم محروم را آغاز کردند.

خود سازی و انسان سازی اصلی ترین هدف اردو های جهادی است

فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه گلپایگان هدف اصلی اردوهای جهادی را انسان سازی دانست و گفت: جهاد گران بسیجی با روحیه و تفکر انقلابی خود و با حضور در محروم ترین مناطق کشور و با برگزاری کلاس های قرآنی و اقدامات عمرانی و ساخت و ساز این مناطق در حد توان خود در جهت محرومیت زدایی تلاش می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اکثر شهیدان ما جوانان ۲۲ تا ۲۵ ساله ای بوده اند که با تقویت روحیه و تفکر بسیجی خود توانسته اند به درجه ای از انسانیت برسند که خود الگویی برای افراد جامعه شوند.

سرهنگ فروزاد عنوان کرد: امروزه استکبار ستیزی و دشمن ستیزی باید سر لوحه کار قرار گرفته و کاری کنیم که انقلاب اسلامی در همه عرصه ها در جهان تأثیر گذار باشد.

فرمانده ناحیه گلپایگان اظهار کرد: بسیج در همه نهاد ها نقش کمک کننده را داشته و به هیچ عنوان رقیب سازمان یا اداره ای نیست.

وی با تأکید بر اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش برای حل مشکلات مملکت و نظام است، گفت: بسیج امتداد عاشوراست و همه باید با روحیه بسیجی به وظایف خود عمل کرده و از ظرفیت ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار