اعزام اولین کاروان کمک های مردمی دانشجویی کهگیلویه و بویراحمدی ها به مناطق زلزله زده غرب کشور

ظهر امروز اولین کاروان کمک های مردمی دانشجویی جمع آوری شده توسط بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان به مناطق زلزله زده غرب کشور عزام شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۰۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کاروان بزرگ مردمی دانشجویی کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه امروز ظهر ارسال شد.

این کاروان شامل کمک‌های انسان دوستانه مردم و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد بود که توسط بسیج دانشجویی استان و سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان جمع آوری و ساماندهی شده بود.

مالک انوری پور مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه این کمک‌ها با تلاش شبانه روزی جوانان انقلابی و دانشجویان جهادگر استان و از کمک‌های مردم و دانشجویان عزیز استان جمع آوری شده بود، افزود: این عملیات از ابتدای اتفاق دلخراش غرب کشور با همکاری سازمان سازندگی سپاه فتح و بسیج دانشجویی استان شروع شد که امید هست این روند همچنان ادامه داشته باشد و در روز‌های آتی کاروان‌های دیگری نیز به مناطق اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان به شش روستا از مناطق زلزله زده با ۱۲۰۰ نفر سکنه و ۳۳۲ خانوار ارسال و اعزام می‌شود، تصریح کرد: اقلام بسته بندی شده در این کاروان شامل بسته‌های معیشتی، آب معدنی، پتو و متعلقات، نان و خوشکبارو بسته‌های معیشتی خوردسالان همچون شیر خشک، پوشک و ... می‌باشد.

انوری پور با بیان اینکه تیم کارشناسی از بسیج سازندگی سپاه فتح استان در محل زلزله زده و موقعیت مدنظر برای کمک رسانی مستقر شده است، گفت: اولین گروه جهادی دانشجویی تخصصی همراه با کاروان به مناطق زلزله زده اعزام شد تا کار‌های امدادرسانی و خدمت رسانی را انجام دهند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان افزود: کار‌ها با توکل بر خداوند در حال انجام است و با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح و تلاش شبانه روزی دانشجویان جهادگر و جوانان انقلابی به امید خدا خدمت رسانی خوبی را ارائه خواهیم داد.

لازم به ذکر است این کاروان کمک‌های مردمی دانشجویی همزمان با سایر کاروان‌های اعزام شده از استان کهگیلویه و بویراحمد که توسط مردم، بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی جمع آوری و تهیه شده بود امروز ظهر با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و سایر مسئولین استانی به طرف مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.
ارسال نظرات