کد خبر: ۸۹۵۰۳۰۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات رسانی به شش روستای منطقه سر پل ذهاب کرمانشاه به استان واگذار شده و تیم‌های استان در مناطق هدف مستقر هستند.

سردار یدالله بوعلی ظهر دوشنبه در جلسه دیدار فرماندهان سپاه فتح استان با امام جمعه یاسوج افزود: در بحث زلزله با حضور بسیجیان و دستگاه‌های دولتی استان، در اولین محموله بیش از ۵۱ کامیون به مناطق زلزله زده اعزام شد.

بوعلی با بیان اینکه جمع آوری کمک برای مناطق زلزله زده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به اندازه اقلام جمع آوری شده و حتی بیش از اقلام قبلی ارسال شده، کالا‌هایی برای ارسال آماده شده است.

بوعلی گفت: بر اساس گزارشات، در موضوع زلزله، استان جز پنج استانی است که به صورت جهادی عمل کرد.

بوعلی تصریح کرد: به لطف الهی در جا‌هایی که نیاز بوده و سپاه ماموریت داشته است، با سرافرازی از ماموریت‌ها بیرون آمده است و با توکل و بدون ابایی، نسبت به انجام ماموریت‌های محول شده اقدام کرده است.

بوعلی گفت: با توکل بر خداوند و فرماندهی فرمانده کل قوا، سپاه در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی، خدماتی، محرومیت زدایی و تامین امنیت و ... که حضور دارد، اقدامات مناسبی داشته است.

فرمانده سپاه فتح استان بیان داشت: بسیجیان در جبهه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، اقتصادی و سایر ابعاد موفق عمل کرده اند و استان ما نیز نقش مناسبی را ایفا کرده است.

بوعلی ابراز داشت: در استان، در حوزه اشتغالزایی و محرومیت زدایی قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه درمانی، درمانگاه بسیجیان و بیمارستان نیز افتتاح خواهد شد.

بوعلی برگزاری کنگره شهدا را از اقدامات شایسته انجام شده دانست و عنوان داشت: در راستای اربعین حسینی نیز فرزندان استان در ۲۶ موکب به خدمات دهی پرداختند و پوشش غذایی نیز در موکب‌ها محقق شد.
ارسال نظرات