مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در دیدار با شهردار تبریز از تشکیل گردان امداد و نجات شهرداری تبریز برای مواجهه با مواقع بحرانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۱۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمد زارعی در دیدار با شهردار کلانشهر تبریز با اعلام این مطلب گفت: گردان امداد و نجات شهرداری تبریز با هدف سازماندهی نیروها برای مواجهه با مواقع بحرانی تشکیل شده است به طوری که این گردان در عرض نیم ساعت حاضر و آماده امداد و نجات در مواقع بحرانی خواهند بود.

زارعی با اشاره به اینکه توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز به تمامی اعضای این گردان آموزش های آتش نشانی، امدادی و کمک رسانی ارائه شده است. احد زارعی اظهار داشت: با همت و تلاش بسیجیان خدوم شهرداری تبریز بعد از ارتقا حوزه بسیج شهرداری به سازمان، چهار حوزه مختلف در بین مناطق و سازمانهای مختلف شهرداری تبریز تشکیل شده است و تنها در حوزه بسیج خواهران، ۹۰۰ نفر از همکاران عضو هستند.

وی ادامه داد: کمک به مدیریت سازمان ها و تقویت اهداف سازمانی هدف اصلی بسیج در ادارات است و در این راستا سازمان بسیج شهرداری همواره برای خدمت رسانی و کمک به مجموعه مدیریت شهری آماده است.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تبریز در دیدار با شهردار تبریز با ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان بسیج شهرداری تبریز ارتقا حوزه بسیج شهرداری به سازمان بسیج شهرداری تبریز را در راستای حاکم کردن تفکر بسیجی در بدنه نهاد خدمتگزار شهرداری تبریز دانست.

ارسال نظرات