فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در فراخوانی گردان بیت المقدس حوزه امام علی (ع) گفت: حضور به هنگام بسیجیان در تمامی صحنه‌ها باعث پایداری انقلاب و نظام شده است
کد خبر: ۸۹۵۰۳۶۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فراخوانی ۸ ساعته گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) در محل این حوزه برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این فراخوانی ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شجره طیبه بسیج گفت: در هر عرصه‌ای که دشمن بخواهد نفوذ کند آن قشری که مقابله می‌کند بسیج است و محور دفاع از انقلاب، همین آحاد عظیم بسیجیان هستند.
سرهنگ آزادی نژاد در ادامه بر کیفی سازی گردان بیت المقدس تاکید کرد و افزود: مهمترین عامل همبستگی گردان را ارتباط قوی فرمانده گردان با فرمانده گروهان‌ها و فرماندهان گروهان‌ها با فرمانده دسته‌ها و فرمانده دسته‌ها با فرمانده تیم‌ها عنوان کرد و گفت: اگر این ارتباط ضعیف باشد برگزاری فراخوانی‌ها زیاد بازخوردی ندارد.
وی در پایان با بیان اینکه حضور پررنگ شما بسیجیان در گردان ها، پایگاه‌ها و ... خاری در چشم دشمنان داخلی و خارجی است گفت: حضور به هنگام شما در تمامی صحنه‌ها باعث پایداری انقلاب و نظام شده است.
ارسال نظرات