فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

اقتصاد کشور با خرید کالای ایرانی تقویت می‌شود

امامی گفت: ما باید جهاد فرهنگی، فکری، اقتصادی و روحیه‌ای انجام دهیم و با خرید کالای ایرانی از اقتصاد کشورمان حمایت کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۶۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از اشکذر:سرهنگ سید اسدالله امامی درجمع بازدید گنندگان ازعرصه محصولات اقتصاد مقاومتی طی مصاحبه‌ای گفت: دشمن در فکر خاموش کردن نام امام حسین (ع) در کل دنیا می‌باشد و این خیالی خام است، چون بسیاری از مردم دنیا خون خود را در راه امام حسین (ع) فدا می‌کنند و خداوند توطئه دشمنان را به آن‌ها باز می‌گرداند.
امامی خاطرنشان کرد: ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم تهدید نظامی بر ما کارگر نیست، رهبر معظم انقلاب فرمودند: دشمن در هر سطحی ما را تهدید کند ما هم در همان سطح جواب دشمن را می‌دهیم.
وی در ادامه افزود: ما در برابر هجوم فرهنگی، فرهنگی وارد می‌شویم و در برابر تهدید‌های اقتصادی آن‌ها اقتصاد مقاومتی را انجام می‌دهیم.
وی عنوان کرد: ما باید جهاد فرهنگی، فکری، اقتصادی و روحیه‌ای انجام دهیم و با خرید کالای ایرانی از اقتصاد کشورمان حمایت کنیم و با برگزاری مراسم عزاداری، امر به معروف و نهی از منکر روحیه جهاد را تقویت کنیم.
امامی در پایان گفت: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی تا پایان هفته بسیج درشهرستان دایر است وازعموم مردم خواست تا ازاین نمایشگاه بازدید کنند این نمایشگاه درحسینیه شهدای اشکذرصبح وشب دایر می‌باشد
ارسال نظرات
آخرین اخبار