خبرهای داغ:
رئیس ستاد فرماندهی عملیات امداد و نجات شهرستان پل ذهاب گفت: به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول به 10 نفر از زوج‌های جوانی که در این ماه زندگی مشترک خود را در مناطق زلزله زده آغاز کنند 10 کانکس و جهیزیه کامل از سوی جمعیت هلال احمر استان قم اهدا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۸۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد گل فشان با طلب آمرزش برای درگذشتگان و آرزوی آرامش و صبر برای بازماندگان زلزله اخیر غرب کشور و ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم با هدف تسریع در بازگشت زندگی و امید به مناطق زلزله زده اقدام به اجرای طرحی با عنوان "امید به زندگی" کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم که از روز نخست زلزله مسئولیت ستاد فرماندهی عملیات امداد و نجات شهرستان پل ذهاب را به عهده دارد، افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده در این طرح، به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول به 10 زوج جوانی که در این ماه، زندگی مشترک خود را در مناطق زلزله زده آغاز کنند 10 کانکس و جهیزیه کامل از سوی جمعیت هلال احمر استان قم اهدا می‌شود.

گل فشان تصریح کرد: این طرح با هدف حمایت از زوج‌های جوان آسیب دیده از زلزله و افزایش امید و بازگشت روح زندگی و شادی به مناطق زلزله زده غرب کشور و به همت جمعیت هلال احمر استان قم اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات