خبرهای داغ:
سید حسن مرتضوی هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: کارآمدی بسیج در حوزه‌های مختلف در همکاری و کمک به دولت و مردم بر کسی پوشیده نیست و بسیج به عنوان سدی مقاوم دربرابر استکبار بوده و برکت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۰۳۹۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی رسالت بسیج و بسیجیان را تضمین انقلاب اسلامی دانست و گفت: هم‌زمان با هفته بسیج پروژه‌های محرومیت زدایی افتتاح و بیش از 1000 برنامه با 75 عنوان در طول هفته بسیج در استان خراسان شمالی برگزار می شود.

 

مرتضوی با اشاره به بهره برداری از ۱۵۰ پروژه مختلف در نقاط محروم استان همزمان با هفته بسیج، خاطرنشان کرد: برای اجرای این تعداد پروژه در سطح استان ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبلر هزینه شده است.

مرتضوی یادآورشد: مهمترین پروژه ها شامل احداث و تکمیل ۱۸ باب مسجد، لایروبی قنوات، ساخت و تکمیل خانه عالم و محرومان، انبار دام و علوفه و ساخت حمام و سرویس بهداشتی در مناطق زلزله زده استان است.

وی با بیان اینکه تاکنون سپاه جوادالائمه برای اجرای طرح و پروژه های مختلف در حوزه های گوناگون از جمله اقتصاد مقاومتی ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است، گفت: در این راستا سپاه فعالیت خود را در پنج قطب اقتصادی استان در حوزه گیاهان دارویی، نوغان داری، زعفران و زنبور عسل تقسیم بندی کرده است.

وی با اشاره به آغاز سراسری طرح گشت های محله، عنوان کرد: این طرح در راستای ایجاد و تامین امنیت در کنار نیروی انتظامی در سطح محلات استان اجرا خواهد شد.

افتتاح نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، تجمع بزرگ بسیجیان در قالب شکوه مقاومت، همایش هزارنفری انقلابیون جوان از برنامه های هفته بسیج در استان است.

مرتضوی با تاکید بر اینکه کارآمدی بسیج قابل انکار نیست، افزود: امروز، بسیج از همه مرزها گذر کرده  و تمامی ائتلاف و همبستگی دشمنان باهدف مهار بسیج و برخورد با آن است.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی افزود: عربستان برای کم کردن سرعت مولود بسیج در لبنان نخست وزیر این کشور را به گروگان گرفته است.

مرتضوی ادامه داد: جبهه مقاومت اسلامی به واسطه ایثارگری بسیجیان در جغرافیای منطقه مستحکم و قدرتمند ایستاده است.

وی اظهار داشت: تفکر و حضور بسیجیان در تمامی صحنه ها امروز به گونه ای است که همه مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

سردار مرتضوی با بیان اینکه همه کشور ها به دنبال الگو گیری از تفکر بسیج هستند، تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی به واسطه ایثارگری های بسیجیان توانسته جبهه مستحکم و سد بسیار قوی در مقابل تهاجمات دشمنان به وجود بیاورد.

مرتضوی یادآور شد: هدف دشمنان این است که می‌خواهند هوشیاری، بصیرت، گوش‌به‌فرمان بودن رهبری، آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و محرومیت‌زدایی را از هدف بسیج بگیرند و آن را در مرزها خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هفته بسیج با شعار انقلابی بسیج مظهرمردم سالاری دینی است " نام‌گذاری شده است و با حضور آحاد بسیجیان، مردم‌سالاری دینی که همان مقدمه تشکیل تمدن جهانی اسلام است شکل خواهد گرفت.

مرتضوی ، مبارزه با انحرافات و آسیب های اجتماعی را یکی از عرصه‌های فعالیت قرارگاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: در خصوص این موضوع 16 نقطه از نقاط آسیب زا خراسان شمالی شناسایی شده که به 7 نقطه ورود شده و در حال اجرای اهداف خود در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان هستیم.

مرتضوی گفت:  بسیج در هر صحنه و عرصه ای که به میدان بیاید تمام کننده کار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها