عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
ندیمی گفت: بسیج پیش از آنکه یک سازمان ارگانی باشد که فعالیت‌های اجرایی دارد تفکر، نگاه، اندیشه و ایدئولوژی است.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۰۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ امروزه جمهوری اسلامی در حوزه‌های اقتصادی خود با مسائل یا مفاهیمی مواجه است که به هیچ عنوان تاکنون چه در عرصه‌ی نظر و در کتاب‌های درسی و چه در عرصه‌ی عمل و تجارب بشری مشابه و مابه‌ازای واقعی نداشته است. بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلّف به نوآوری و ابتکار و نظریه‌پردازی و الگوسازی در این عرصه‌های جدید اقتصادی است. هر کشوری که عَلم استکبارستیزی را برپا کند نیازمند چنین الگوهایی است. یکی از این مفاهیم، «اقتصاد مقاومتی» است.

در هفته ی بسیج برآن شدیم تا به نقش تفکر بسیجی برای اجرایی شدن هرچه بهتر سیاست های اقتصاد مقاومتی بپردازیم از این رو گفتگویی با عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس ترتیب داده ایم که از نظرتان می گذرد:

ایرج ندیمی، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به جایگاه تفکر بسیجی در بین مدیران اقتصادی کشور برای تبیین و اجرایی شدن هرچه بهتر و سریعتر سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت:بسیج پیش از آنکه یک سازمان ارگانی باشد که فعالیت‌های اجرایی دارد تفکر، نگاه، اندیشه و ایدئولوژی است.

 عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بیانات رهبری پیرامون جایگاه وارزش مدیریت بسیجی و جهادی تصریح کرد: به تعبیر دیگر همانطور که رهبر عظیم الشان کشورمان حضرت آیت الله امام خامنه ای اشاره کرده اند مدیریت جهادی و بسیجی متمایز و فراتر از مدیریت‌های بروکراسی و اداری موجود است چرا که بسیاری از هزینه و درآمد های آن به نفع مردم مدیریت می شود.

 هفته بسیج/////مدیریت بسیجی فراتر از مدیریت بروکراسی است

ندیمی با اشاره به روحیه جهاد، ایثار و جان فشانی در بین بسیجیان مخلص و انقلابی خاطرنشان کرد: بر همین اساس وقتی از بسیج نام می بریم مشخصا به یاد افرادی هستیم که روحیه اخلاص و تقوا دارند و با بهره مندی از حداکثر توان و ظرفیت خود و با ایثار ازخودگذشتگی از همه داشته های خود استفاده کرده تا به هدف برسند.

ارسال نظرات