سید ساجد یعقوبی
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: هلال احمر استان با ۱۰ تیم تخصصی از نخستین روز زلزله کرمانشاه در این مناطق حضور دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

10 تیم تخصصی هلال احمر اردبیل در مناطق زلزله زده حضور دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر نصیری شامگاه دوشنبه در بازدید از سوله تفکیک کمک های مردمی جمعیت هلال احمر اردبیل تصریح کرد: انتظار می رود نهادهای دولتی کمک های خود را با محوریت کاروان های جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام می تواند منجر به ساماندهی کمک ها شده و نیاز زلزله زدگان به شکل مطلوب تامین شود، افزود: در عین حال از کمک های صورت گرفته نیز به شکل بهینه استفاده خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه هلال احمر استان با ۱۰ تیم تخصصی از نخستین روز زلزله کرمانشاه در این مناطق حضور دارد، اضافه کرد: تاکنون نیازمندی زلزله زدگان احصا شده و ارسال کمک ها از طریق هلال احمر می تواند به صورت مطلوب و ساماندهی شده نیاز خسارت دیدگان را تامین کند.

نصیری متذکر شد: تا به امروز مردم خیر استان و دستگاه های اجرایی کمک های قابل توجهی به مناطق زلزله زده داشتند که قابل تقدیر و ستودنی است.

وی افزود: انتظار می رود کمک های غیر نقدی شهروندان و نهادهای خیریه به صورت اقلام نو باشد تا شان هموطنان رعایت شده و به واقع گرهی از نیاز آن ها مرتفع شود.

ارسال نظرات