خبرهای داغ:
به همت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق شاهرود:

صرفه جویی سه میلیارد ریالی در راه اندازی ایستگاه مخابراتی سویز

با نصب و راه اندازی تجهیزات رادیویی در ایستگاه مخابراتی سویز، تنها ایستگاه مخابراتی باقیمانده از پروژه فاز دو مسیر اصلی تهران –شاهرود –مشهد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۳۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ معاون مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق شاهرود گفت: تجهیزات مخابراتی شامل رادیوها، دیش‌ها، فیدر و کابل کشی، فلکسیبل و کانکتورفیدر نصب و همچنین آنتن‌های ۱۲ فوتی در این ایستگاه و پریسکوپ‌های ۱۷ فوتی ایستگاه‌های مخابراتی میاندشت و ریوندهیل بر روی دکل‌های مخابراتی خود ایستای ۱۲۰ متری تنظیم و توجیه گردید.
حسین مطواعی افزود: این کار بزرگ توسط کارشناسان مخابرات منطقه با دقت و رعایت کامل مسائل ایمنی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رسید.
وی تصریح کرد: در این پروژه از پریسکوپ‌های موجود در ایستگاه‌های میاندشت و ریوندهیل استفاده شد که برای اولین بار در کشور برای رادیو‌های دیجیتال استفاده می‌شود.
مطواعی ادامه داد: مزایای بکارگیری پریسکوپ‌ها در این پروژه علاوه بر تاثیر بسیار مثبت در افزایش کیفیت و قدرت سیگنال‌های مایکروویو، صرفه‌جویی اقتصادی سه میلیارد ریالی در انجام این پروژه بوده است.
معاون مخابرات منطقه شمال‌شرق حذف چهار عدد دیش ۱۲ فوتی هایپرفورمنس و ۲۵۰ متر فیدر و حذف هزینه‌های نصب آن‌ها را از مهمترین دلایل این صرفه جویی دانست و تاکید کرد: این موفقیت حاصل یک کار گروهی بوده که مرهون حمایت‌های مدیریت‌های مخابرات و منطقه و تلاش کلیه کارکنان معاونت مخابرات این منطقه می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها