سپاه در کمک به زلزله زدگان هم درخشش دارد

درخشش سپاه در تمام عرصه‌ها باعث تأثیرگذاری فراوان شده است هر چند سپاه و بسیج در عراق و سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت بسیار تاثیر گذار بوده و موجب شکست داعش در این کشور شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۳۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گطارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد حسین محمدیان امشب در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج از گذشته تاکنون در عرصه‌های متفاوت حضور شاخص داشته و توانسته کارنامه خوبی از خود برجای بگذارد.

وی افزود: درخشش سپاه در تمام عرصه‌ها باعث تأثیرگذاری فراوان شده است هر چند سپاه و بسیج در عراق و سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت بسیار تاثیر گذار بوده و موجب شکست داعش در این کشور شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اعلام درخشش بسیج و سپاه در یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان زلزله اخیر کرمانشاه با بزرگی بیش از هفت ریشتر، تصریح کرد: بسیج و سپاه وظیفه خود می‌داند که در مواقع بحرانی و حساس وارد میدان شده تا در سریع‌ترین زمان شرایط به وضعیت نورمال بازگردد و در خانه‌های خود آرام گیرند.

این مسؤول با اعلام رضایت از ورود مسؤولان در زلزله اخیر هموطنان کرمانشاهی، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان خدمت‌گزاران مردم هستند و باید در زمان حساس شبانه‌روزی تلاش داشته باشند.

محمدیان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود مدیران ارشد با گذشت زمان کوتاه از زلزله اخیر مردم نیازمند را فراموش نکنند و همه تلاش‌ها را برای تکمیل عملیات عمرانی سرپناه زلزله‌زدگان به کار گیرند، یادآور شد: البته در برخی حوادث همانند واقعه پلاسکو و دریافت حقوق‌های نجومی مردم بعد از گذشت یک زمان کوتاه فراموش شدند هر چند همه تلاش‌ها بر آن باشد تا مردم نسبت به مسؤولان بی‌اعتماد نشوند.

وی با اشاره به اینکه امروز پس از شکست داعش در عراق و سوریه دشمنان می‌خواهند ارتباط بین دو کشور ایران و لبنان را قطع کنند، بیان کرد: این روزها با ممانعت ورود محموله‌های کمک به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از آمریکا شاهد زیر پا گذاشتن وجدان سیاسی این کشور هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه پس از بروز حوادث غیرمترقبه همانند سیل و زلزله شاهد کمک مردمی کشورهای مختلف جهان برای بهبود وضعیت آسیب‌دیدگان هستیم، گفت: آمریکا در اقدامی قابل تأمل مانع ارسال کمک‌های مردمی این کشور به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها