رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:
در منطقه افشار و بزینه‌رود با توجه به اینکه حوزه علمیه وجود ندارد و کمبود روحانی در این مناطق حس می‌شود، به تبع آن در تامین امام جماعت با مشکل مواجه هستیم.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۴۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کمبود امام جماعت، مشکل برخی از نواحی آموزش و پرورش زنجان در برپایی نماز جماعت دانش‌آموزی در سطح مدارس است.

مجید نظری با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۷۰۰ مدرسه در سطح استان در برگزاری نماز جماعت حضور دارند، افزود: برگزاری نماز جماعت در مدارس یکی از اقدامات مهمی است که در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت: به لحاظ تامین مکان و نمازخانه مشکلی در سطح مدارس استان زنجان وجود ندارد.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: مهمترین کمبود در خصوص برپایی نمازجماعت دانش‌آموزی در سطح مدارس، نبود امام جماعت به تعداد کافی در برخی از نواحی آموزش و پرورش است.

نظری افزود: در منطقه افشار و بزینه‌رود با توجه به اینکه حوزه علمیه وجود ندارد و کمبود روحانی در این مناطق حس می‌شود، به تبع آن در تامین امام جماعت با مشکل مواجه هستیم.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این در حالی است که با توجه به فعالیت حوزه علیمه هیدج در زمینه تربیت طلاب علوم دینی، در شهر هیدج مشکلی در خصوص حضور روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس وجود ندارد.

ارسال نظرات