مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

بسیجیان داوطلبانه آماده خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است

امروز بسیجیان هر جایی که نیاز به بسیج باشد داوطلبانه آماده خدمت به نظام و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۶۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش روابط عمومي سپاه ناحيه زنجان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراسم افتتاح ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری (س) ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت : بسیج سدی مقاوم در برابر یاوه گویان و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام نجم الدین فتحی حاکم شدن روحیه بسیجی در عرصه های مختلف کشور را موجب پیشرفت دانست و افزود: اگر در همه عرصه های کشور مانند عرصه دفاعی و موشکی عمل می کردیم مشکلی نداشتیم ولی اینگونه عمل نکرده ایم و به خصوص در عرصه اقتصاد و فرهنگ از روحیه بسیجی فاصله گرفته ایم.

وی در ادامه به ضرورت حضور بسیج در تمام عرصه های انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: در هر زمینه ای که روحیه جهادی و بسیجی باشد ، کار به نحو احسن انجام می شود و امروز بسیجیان هر جایی که نیاز به بسیج باشد داوطلبانه آماده خدمت به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به امنیت موجود در ایران اسلامی تصریح کرد: امنیت موجود کشورمان با وجود همه شیطنت های نظام سلطه و مزدوران آن، در سایه مجاهدت نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیتی با تکیه بر تفکر و روحیه بسیجی به وجود آمده و ادامه خواهد داشت و بسیج سدی مقاوم در برابر یاوه گویان و استکبار جهانی است .

در پایان این مراسم همزمان با اولین روز هفته بسیج ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری (س) و نمایشگاه دست آوردهای بسیج افتتاح شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار