امام جمعه خلیل‌آباد با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج در تولید و اشتغال از دید مردم پنهان نیست، گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف به کمک دولت آمده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۷۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی، در دیدار با بسیجیان شهرستان که به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه خلیل‌آباد صورت گرفت، اظهار داشت: هفته بسیج، هفته توجه به ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه باید خدا را شاکر و سپاس گذار باشیم که این توفیق نصیب ما شد تا بتوانیم شصت روز را در محضر ائمه اطهار باشیم، خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیار تاثیرگذار و خوبی به مناسبت ماه محرم و صفر در سطح شهرستان برگزار شد که هر یک از آن‌ها تأثیر خوبی در رشد و تقویت ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم داشته است.

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه مناسبت‌های خوبی در این ماه وجود دارد که یکی از آن‌ها هفته بسیج است، تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌های مهم در خط مقدم بوده و در هر جا که حضور داشته به نحو احسن کار خود را انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه دایره فعالیت‌های بسیج بسیار زیاد است، اذعان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف به کمک دولت آمده است و مخصوصاً فعالیت‌های جدی در بخش تولید و اشتغال کشور انجام می‌دهد.

ناهیدی با اشاره به اینکه در بحث کمک به زلزله غرب اولین کسانی که حضور پیدا کردند بسیجیان بودند و از جهات مختلف دی بخش تاثیرگذار بود، عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند از طریق فضای مجازی به روش‌های مختلف وضعیت غرب را وارونه نشان دهد، ولی با تمام این تفاسیر ایران منتظر کمک کشور‌های دیگر نشد و دولت و ملت با زلزله زدگان به خوبی همراهی کردند.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از مؤثرترین نیرو‌ها در عرصه‌های مختلف نظیر پیاده روی ها، هیئت‌های مذهبی و… است، تشریح کرد: نقش مردمی و همراه بودن بسیج با مردم بهترین مصداقی است که به عنوان یک استوانه مردمی و قوی در این نظام انجام می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج با کار کارشناسی و برنامه ریزی منظم و مدون در عرصه‌ها نیز حضور پیدا می‌کند، ابراز کرد: بسیج کمک‌های فراوان و مثبتی در راستای اشتغال و تولید انجام می‌دهد که از دید مردم پنهان نیست.

بسیج می‌تواند پیشگام در عرصه اشتغال باشد

مجتبی شاکری همچنین در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: عزت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدا و تلاش بسیجیان در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه تمام آحاد مردم به خصوص مسئولان افتخار دارند که یک بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: کلید گشایش مشکلات و گرفتاری‌هایی که در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال وجود دارد همکاری بسیجی گونه تمام آحاد مردم و دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف است.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه بسیج می‌تواند پیشگام در عرصه اشتغال باشد، تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار یکی از رویکرد‌های دولت تدبیر و امید است که امیدواریم با کمک بسیجیان نیز تحقق پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به توسعه اشتغال روستاها، اذعان کرد: طرح‌های توسعه روستایی نیز باید با هماهنگی تعاونی ها، ادارات و همکاری بسیج در سطح روستا‌ها اجرا شود تا شاهد تحقق اشتغال بیش از پیش در سطح روستا‌ها باشیم.

اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خلیل‌آباد

ابوالفضل فتوحی در این مراسم بابیان اینکه بیش از ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج با شعار “بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی” در سطح شهرستان اجرا می‌شود، ابراز کرد: چند برنامه شاخص در سطح شهرستان نیز در هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذرماه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد از افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان خلیل‌آباد همزمان با هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: مسابقات والیبال جام بسیج، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، همایش بزرگ پیشکسوتان جهاد و شهادت، حضور پررنگ بسیجیان در نماز جمعه، همایش حماسه حضور و اقتدار بسیج و… نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها