امام جمعه قراخیل در دیدار با اعضای ستاد هفته بسیج قائم شهر
امام جمعه قراخیل قائمشهر: اتفاقات انسان دوستانه ای که از جانب بسیج می بینیم نشان از آن دارد که به صورت ریشه ای در زمینه بسیج کار شده واین تفکر در دل ملت عمیق است .
کد خبر: ۸۹۵۰۵۰۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام خوبرو امام جمعه قراخیل در دیدار اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان قائم شهرگفت : نام بسیج یعنی همدلی،کمک،سازندگی،عزت وهر چیز خوبی که بتوان نام برد ونمونه بارز آن را در زلزله کرمانشاه دیدیم تا قبل از اینکه نهادهای مسئول وارد عمل بشوند بسیج پیشقدم شد وبه یاری مردم مصیبت زده کرمانشاه شتافت.

امام جمعه قرا خیل ادامه داد : بسیج نه تنها در صحنه حادثه حضور پیدا می کند بلکه از هرکجای این کشور که در توان باشد کمکها وامدادهای خود را روانه می کندودر این روزها در جای جای شهرمان شاهد ایستگاههای جمع آوری کمک به مردم کرمانشاه هستیم وآنقدر کمک جمع آوری شده که حتی جاده های منتهی به مناطق زلزله زده ترافیک بزرگی ایجاد شده و سیل این کمکها همچنان ادامه دارد.

این مسئول در ادامه اذعان کرد : اتفاقات انسان دوستانه ای که از جانب بسیج می بینیم نشان از آن دارد که به صورت     ریشه ای در زمینه بسیج کار شده واین تفکر در دل ملت عمیق است .

خوبرو با اشاره به مسئله حجاب در جامعه ما  افزود : آنچه که در جامعه ما نگران کننده است معضل فرهنگی حجاب است،زمانی رضا شاه ملعون در این کشور کشف حجاب کرد اما الان به عینه می بینیم که حجاب جایگاه واقعی خود را در جامعه ما از دست داده وخانواده ها نسبت به این امر بی تفاوت شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : باید با تدبیر به روز تر وعزتمندانه پای کار بیائیم تا آن را حل کنیم چرا که مسئله حجاب تنها موی سر خانمها نیست مانتوهای کوتاه وجلو بازی که منشاء آن از سبک زندگی غربی است در جامعه ما رسوخ پیدا کرده،باید روشنگریها،نشستهای فرهنگی تاثیر گذار در بسیج را بیشتر کرد تا موجب بیداری افکار جامعه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها