تغییر کاربری اراضی در شهرکرد متوقف می‌شود

فرماندار شهرکرد گفت: تغییر کاربری اراضی در محورهای شهرکرد و فرخشهر متوقف و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختنیاری؛ حمید ملکپور پیش از ظهر امروز در شورای مبارزه با زمین‌خواری و صیانت از بیت‌المال اظهار داشت: تعدادی از مالکان در محورهای شهرکرد و فرخشهر اقدام به تغییر غیرقانونی اراضی کرده‌ و بدون مجوز این املاک را حصارکشی کرده‌اند.

وی افزود: در شورای مبارزه با زمین‌خواری و صیانت از بیت‌المال در راستای نظم بخشی هر چه بیشتر به این اراضی در این محورها برنامه زمان‌بندی برای اجرای احکام قضایی و پیگیری حقوقی با همکاری جهاد کشاورزی، امور اراضی و راه و شهرسازی انجام می‌شود.

فرماندار شهرکرد با اشاره به نظارت دقیق بر این اراضی بیان کرد: این اقدام برای نظارت دقیق‌تر و هر چه بیشتر بر اراضی کشاوزی در سطح استان در راستای جلوگیری از تخریب این اراضی توسط برخی افراد انجام می‌شود.

ملکپور خاطرنشان کرد: جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی از برنامه‌ها و اولویت‌های شورای مبارزه با زمین‌خواری و صیانت از بیت‌المال است که با نظارت‌ها و شناسایی ساخت و سازهای غیرقانونی در این اراضی و تغییر کاربری این زمین‌ها برخورد قانونی با همکاری دستگاه‌های مربوطه با این اقدامات تداوم خواهد داشت تا شاهد توسعه چنین اقداماتی در سطح شهرستان و تخریب اراضی کشاورزی نباشیم

ارسال نظرات