معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی؛
معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت: در هفته بسیج ۵۵ برنامه شاخص با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی با محوریت مردم و مسجد اجرا خواهد شد که برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا و یادواره های مختلف شهدا از جمله آنهاست.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، امسال مقارن با سی و هشتمین سالگرد صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج، در هفته بسیج ۵۵ برنامه شاخص با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی با محوریت مردم و مسجد اجرا خواهد شد که برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا و یادواره های مختلف شهدا از جمله آنهاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در ادامه به سایر برنامه های این هفته نیز اشاره کرد و گفت:همایش تجلیل از ایثارگران. ویزیت رایگان اکیب های درمانی در مناطق کم برخوردار، همایش کارمندان بسیج، تجلیل از مخترعان و مبتکران بسیجی، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نماز های جمعه و جماعت و برگزاری اجلاسهای فرهنگی و آموزشی از جمله آنهاست.

وی در ادامه به افتتاح طرحهای مختلف عمرانی در این نیز اشاره کرد و گفت: افتتاح ۳۱ طرح مرمت و ساخت مساجد، ۷ خانه عالم،۶ طرح آبیاری و ۸ طرح اشتغالزایی خانگی با اعتبار بیش از ۸ میلیارد ریال را از مهمترین این طرها عنوان کرد. سرهنگ وحیدی به سایر برنامه سپاه شهدای استان نیز اشاره کرد و گفت: تا پایان سالجاری تجلیل از پیرغلامان، برگزاری اجلاس های روحانیان شیعه و سنی،ایثارگران و گنگره ۱۲ هزار شهید استان از دیگر برنامه این نهاد است.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات