فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با رمز "یا رسول الله" رسما 500 عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی را در 11 شهرستان سیستان و بلوچستان افتتاح کرد
کد خبر: ۸۹۵۰۵۲۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازسیستان وبلوچستان، سردار حسین معروفی، افزود: به‌مناسبت هفته بسیج، ۵۰۰ طرح در حوزه قرارگاه محرومیت‌زدایی و از طریق ویدئو کنفرانس در سرتاسر استان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار حفظ امنیت، محرومیت‌زدایی را نیز بصورت جدی در دستور کار خود دارد، افزود: در حال حاضر، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در ۵ دهستان در شمال و ۵ دهستان در جنوب استان مشغول خدمت رسانی هستند و قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه نیز در قالب بسیج سازندگی فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: قرارگاه دیگر ما، قرارگاه جواد الائمه (ع) است که کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، از جمله حاشیه‌نشینی را مدّنظر دارد.

معروفی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جوانان را پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: ان‌شاء‌الله تا پایان اسفندماه امسال، ۶۱ مجموعه ورزشی که ۵۰ واحد مربوط به سالن‌های فرهنگی_ورزشی صالحین و ۱۱ واحد نیز سالن‌های ورزشی ۹ دی هستند، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات