مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خبر داد:
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت:طرح شهید رهنمون در سال 96 در بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۳۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فولادوند در مراسم تجلیل از طلایه‌داران سازندگی در بوشهر، اظهار داشت: بسیج در سازماندهی و مدیریت امکانات و نیروی انسانی با تفکر بلند در سطح جامعه توانمند بوده و آن را در سطح بالاتری به بهره‌وری می‌رساند.

فولادوند با تاکید بر اینکه در بسیج جامعه پزشکی علاقمندان زیادی در خدمت به محرومین حضور دارند، افزود: ایجاد و تقویت روحیه جهادی و بسیجی در اقشار مختلف مجموعه جامعه پزشکی از اهداف بلند این سازمان است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد قابل قبولی بسیجی به مجموعه ما اضاف شدند، ادامه داد: سال 96 3 کلینیک چشم پزشکی با نیروهای بومی و غیربومی تشکیل شد که توانستیم 1700 ویزیت رایگان در قالب آن داشته باشیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با اشاره به عملکرد موثر این سازمان در سال گذشته، گفت: 250 عمل چشم، برپایی 2 بیمارستان صحرایی در روستاهای محمدصالحی شهرستان گناوه و تنگ ارم دشتستان و اعزام 200 تیم سیار پزشکی به مناطق محروم از دیگر خدمات بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در سال 96 بوده است.

فولادوند به اجرایی شدن طرح شهید رهنمون، طرح جهادگران سلامت در سال 96 در بسیج جامعه پزشکی پرداخت و گفت: در این طرح تیم‌های پزشکی در کانون‌های جامعه پزشکی تشکیل شده که برای حوزه سلامت در مناطق خاص بوده و کار آنها صرف کارهای درمانی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها