خبرهای داغ:
مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران از تشکیل شورای مشورتی شهرداری قم در امور ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۳۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طوبی حجازی با اشاره به راه اندازی دفتر مشاوره امور خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری قم گفت: از شهریور ماه سال جاری و با دستور شهردار قم، این دفتر ایجاد و نسبت به نیازسنجی، برنامه‌ریزی و انجام امور مرتبط با جامعه ایثارگری شهرداری قم اقدام کرده است.

وی همچنین از تشکیل شورای مشورتی شهرداری قم در امور ایثارگران خبر داد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به ایثارگران ، طرح تشکیل این شورای مشورتی تهیه و به شهردار قم ارائه شد که مورد موافقت ایشان واقع شد.
حجازی از صدور احکام اعضاء این شورای مشورتی توسط شهردار قم خبر داد و اضافه کرد: ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار قم به عنوان رئیس، طوبی حجازی مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان دبیر و عضو ، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی به عنوان عضو، سید مرتضی حسام‌نژاد معاون مالی و اقتصادی به عنوان عضو و سید جمال‌الدین حسینی به عنوان نماینده جامعه ایثارگری شهرداری قم در شورای مشورتی هستند و در آینده نزدیک جلسات این شورای مشورتی با حضور این اعضاء برگزار خواهد شد.
حجازی جامعه ایثار گری شهرداری قم را ظرفیتی ویژه دانست و افزود: در مجموعه شهرداری قم 4 شهید تقدیم به انقلاب اسلامی شده است و  55 جانباز، 36 فرزند شهید و 92 فرزند جانباز نیز در رده‌های مختلف سازمانی در شهرداری قم شاغل هستند.
مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران برنامه‌های دفتر مشاوره امور خانواده شهدا و ایثارگران را در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت دانست و گفت: در برنامه‌های کوتاه مدت که از شهریور ماه امسال آغاز و تا پایان سال به انجام خواهد رسید که در آن نیازها و درخواست‌‌های خانواده شهدا و ایثارگران احصاء و بررسی شده و در برنامه‌های بلند مدت برای آن طرح و برنامه ارائه می‌شود.

ارسال نظرات