فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد:

برگزاری مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم در بوشهر با حضور خانواده شهید حججی

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید حججی در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۴۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرضا دشتی در نشست ستاد برگزاری مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم در بوشهر اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم با تقدیم خون خود، اسلام و ایران اسلامی را بیمه کرده‌اند.

وی افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا و به جرات می‌توان گفت که تمام عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی همه نتیجه خون این شهیدان است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر این که خون شهیدان هیچگاه از بین نخواهد رفت، تصریح کرد: خون شهیدان مدافع حرم امروز حافظ بسیاری از کشورهای اسلامی و ایران شده است.

وی بیان کرد: شهیدان مدافع حرم بار دیگر رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی مردان و زنان ایران اسلامی را در جبهه‌های حق علیه باطل زنده کرده‌اند.

دشتی یادآور شد: شهادت محسن حججی، با آن شمایل مظلومانه و در عین حال مقاوم و با صلابت، خون تازه‌ای در رگ‌های اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساخت و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه کرد.

وی با تاکید بر این که امروز همگی وظیفه دارند فرهنگ ایثار ،جهاد و شهادت را ترویج و خود نیز عامل به سخنان خود باشند، گفت: شهید حججی آنچه را که از کربلا آموخته و در دوران دفاع مقدس شناخته بود به منصه ظهور گذاشت که همه جهانیان مبهوت عظمت و بزرگی شخصیت وی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم استان بوشهر با حضور خانواده شهید حججی خبر داد و تصریح کرد: این مراسم روز چهارشنبه ساعت 19 با سخنرانی امام جمعه بوشهر و در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین استقبال از خانواده شهید محسن حججی روز سه‌شنبه سی‌ام آبان بعد از نماز مغرب و عشا در فرودگاه بوشهر برگزار می‌شود.

دشتی با اشاره به این که خانواده شهید حججی به دعوت سپاه شهرستان بوشهر به استان بوشهر سفر خواهند کرد، گفت: حضور در بهشت صادق و میثاق با شهدای بوشهر، تجلیل از شهدای مدافع حرم استان بوشهر و حضور در شهرستان‌های گناوه، برازجان، دشتی، کنگان  و عسلویه از دیگر برنامه‌های خانواده شهید حججی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات