خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران استان کرمانشاه مهمترین برنامه های ورزشی استان کرمانشاه در هفته گرامیداشت بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۷۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

سرهنگ پاسدار حسین نوری در گفتگوبا خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: یزنامه های متنوعی برای این هفته تدارک دیده شده که از 29 آبان تا پنجم آذر به اجرا درمی آید.

 

وی به مهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: اجرای برنامه کوهپیمایی و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح نواحی مقاومت از جمله آن هاست.

 

سرهنگ نوری ادامه داد: تجلیل از ورزشکاران نخبه و قهرمان بسیجی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته گرامیداشت بسیج است.

 

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از برنامه های اجرا شده که با همکاری سپاه انجام شد، برگزاری مراسم گلریزان به نفع زلزله زدگان بود.

 

وی گفت: این کار با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه برگزار و خوشبختانه با استقبال بسیار خوب جامعه ورزشی و ورزشکاران استان روبرو شد.

 

سرهنگ نوری افزود: کمک های جمع آوری شده به مناطق زلزله زده استان ارسال گردید تا جامعه ورزش سپاه استان کرمانشاه نیز در این کار انشان دوستانه سهمی ایفا کرده باشد.

 

وی در پایان گفت: بسیج ورزشکاران استان های اصفهان، تبریز، زنجان، تهران، مازندران و بسیاری استان های دگر نیز آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مناطق زلزله زده استان اعلام کردند.

ارسال نظرات