در نشست مشترک فرمانده سپاه البرز و اصناف مطرح شد؛
نشست مشترک سردار مولایی فرمانده سپاه البرز و اصناف استان برای چگونگی کمک به آسیب دیدگان زلزله زده در حالی برگزار شد، که استان البرز تامین اسکان موقت ۷ روستای زلزله زده با دو هزار جمعیت را به عهده گرفت.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۷۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست مشترک سردار مولایی فرمانده سپاه البرز  و اصناف استان برای چگونگی کمک به آسیب دیدگان زلزله زده  در حالی برگزار شد که استان البرز تامین اسکان موقت ۷ روستای زلزله زده با دو هزار جمعیت را به عهده گرفت.

تامین اسکان موقت ۷ روستا زلزله زده کرمانشاه

سردار مولایی با ارائه گزارشی از کمکهای ارسالی استان البرز گفت : از لحاظ تغذیه و وسایل اولیه این روستاها تا یک ماه تامین هستند و انچه که الان مورد نیاز است کانکس های موقت برای زندگی است.

وی یادآور شد: ۱۵ کانکس در محل یکی از این روستاها در حال ساخت است که برای مابقی نیازمند کمکهای اصناف استان و مردم هستیم .


سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه این روستاها در مرکز زلزله وجود دارند تصریح کرد: ساخت این روستاها یک سال یا بیشتر طول خواهد کشید که با توجه به آمار گرفته شده ۴۵۰ کانکس باید ساخته شود.


در ادامه کریمی رئیس اصناف استان با اشاره به اینکه تا کنون ۲۸ کامیون از کمکهای این سازمان به مناطق آسیب دیده  ارسال شده است افزود : ما آمادگی ارسال ۵۵ کانکس را داریم که در حال حاضر ۸ کانکس از سوی یکی از خیرین اصناف ۱۰ تا ۱۵ متری خریداری شده و ۱۵ کانکس بهداشتی برای حمام و سرویس بهداشتی از سوی اتحادیه فرش فروش ها آماده ارسال که ظرف امروز تا فردا ارسال خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها