ارسال کمک‌های دانشجویان به منطقه زلزله زده

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد از ارسال کمک‌های جمع‌آوری شده به مناطق زلزله زده باتوجه به نیاز سنجی دانشجویان آزاد کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۷۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کمک دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد در هفته گذشته محموله آب معدنی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز کمک های جمع آوری شده توسط دانشجویان از دانشگاهیان و اهالی شهرکرد به سمت کرمانشاه اعزام شد.

وی ادامه داد: باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه کمک ها با توجه به نیاز مناطق زلزله زده جمع آری شده و بنده همراه محملوله به عنوان نماینده دانشگاه آزاد شهرکرد به منطقه آمده‌ام.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد بیان کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در روز های اخیر همگی به دو محلی که خیرین در اختیار ما گذاشته اند ارسال شده و بسته بندی می‌شدند. پس از آماده سازی بسته ها ، دوشنبه بعد از ظهر ارسال کمک ها به منطقه سرپل ذهاب انجام شد.

وی افزود: این مجموعه از کمک ها شامل پلاستیک رولی، فوم، لباس گرم، طناب نازک، پتو و مواد خوراکی است. امیدواریم با هماهنگی دانشجویان آزاد کرمانشاه بتوانیم محموله ها را بهتر و در مناطق محروم به دست مردم برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار