آیین اختتامیه جشنواره استانی نمایش‌های آیینی بسیج سوم آذر ماه همزمان با هفته بسیج در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۹۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عباس اعتماد در جمع خبرنگاران گفت: انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان در راستای رسیدن به اهداف عالیه خود در سال ۹۶ اقدام به برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی بسیج (ماه سرخ) با موضوعات گروه‌های نمایشی و حماسه عاشورای حسینی، همخوانی موضوعی حماسه عاشورای حسینی با دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ و بصیرت عاشورایی، بسیج، عاشورا و نهضت حسینی، عاشورا و ولایت پذیری، عاشورا و جامعه کنونی نموده است.
مسئول بسیج هنرمندان شاهرود افزود: پس از بازبینی آثار توسط هیئت بازبین نمایش‌های (دل در کدام سوی سینه است) به کارگردانی محمدرضا عبادیانی، (پری خوانی عشق و سنگ) به کارگردانی روح الله صفا، (تاریخ فقط شمر است و بس) به کارگردانی جواد رفیعیان و (پیک نینوا) به کارگردانی هومن شهرستانی به مرحله استانی این جشنواره راه پیدا کردند.
اعتماد تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره جمعه سوم آذر ماه همزمان با هفته بسیج در فرهنگسرای مهر شاهرود از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار می‌شود و در این مرحله از جشنواره، گروه‌های نمایش راه یافته به رقابت با هم پرداخته و برگزیدگان در بخش‌های مختلف جشنواره شامل کارگردانی، بازیگری مرد، بازیگری زن، موسیقی، طراحی صحنه، نویسندگی و .. توسط هیئت داوران انتخاب و از آن‌ها تقدیر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها