خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: شکست داعش در آخرین مواضعش در سوریه به‌خصوص شکست در پایگاه بوکمال، مصداق بارزی از آیه "ان الباطل کان ذهوقا" می‌باشد و نویدی برای پاکسازی کامل تروریست‌ها از منطقه غرب آسیا است.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۹۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون خروج کامل داعش از عراق و شکست‌های سنگین وی در سوریه اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری و با اشاره به سخنرانی‌هایی که پیش از این از جانب فرماندهان سپاه و به‌ویژه سردار سلیمانی شنیده شده است تروریست‌های تکفیری و سران آن‌ها محکوم به شکست هستند چرا که در آیات قرآن و روایات ائمه نیز آنان را که بر باطل و خلاف سنت‌های الهی عمل می‌کنند، محکوم به نابودی خوانده‌اند.
قبادی تبیین کرد: شکست داعش در آخرین مواضعش در سوریه به‌خصوص شکست در پایگاه بوکمال، مصداق بارزی از آیه "ان الباطل کان ذهوقا" می‌باشد و نویدی برای پاکسازی کامل تروریست‌ها از منطقه غرب آسیا است.
وی در ادامه تصریح کرد: بازنده اصلی در این میدان داعش و سرکردگان آن از جمله آمریکا و اسرائیل هستند و همانگونه که آمریکا نتوانست در عراق به اهداف خود برسد و مجبور به ترک عراق شد و دست به جنگ نیابتی زد و اصلی‌ترین نماینده آن داعش بوده که البته باز هم با شکست مواجه شده‌اند و بی‌شک پیروزی از آن کشورهای حامی مقاومت و مردم مقاوم این کشورها می‌باشد.
این کارشناس افزود: وعده‌های الهی را بارها در آیات "ان الباطل کان ذهوقا" و "ان تنصر الله ینصرکم" خوانده‌ایم و امروز مصداق عینی آن را در جبهه‌های عراق و سوریه مشاهده کردیم.
وی خاطرنشان کرد: یقینا پس از این، تهدیدات جدید همچون دو قرن اخیر به شکل‌های مختلف برای تفرقه‌افکنی بین کشورهای اسلامی ادامه‌دار خواهد بود که همین شکاف و دو دستگی بهترین ابزار برای کشورهای غربی است که آشکارترین و جدیدترین نمونه آن مسائل کردستان عراق بود که البته باز هم با شکست مواجه شدند.
قبادی در بخش پایانی یادآور شد: مادامی که با حفظ وحدت حول عبارت لااله الاالله و رسالت نبی گام برداریم قطع‌ به‌یقین پیشرو خواهیم بود و هر زمان که دو دستگی‌های قومی، نژادی و مذهبی به‌خصوص در شبکه‌های مجازی سبب بروز مشکل شود پیروز میدان دشمن خواهد بود که با اتحاد می‌توان آن را شکست داد.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها