خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی قم از برگزاری برنامه هایی به مناسبت هفته بسیج از جمله برگزاری مسابقات قرآنی و اجرای طرح حمایت از تولید داخلی با مشارکت 100 طلبه بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۹۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسلم مظلومان ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال به صورت ویژه در حوزه شهید امرالله قربانی دنبال می‌شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، معرفی خدمات و فعالیت‌های بسیج، تبیین و روشن‌گری، محرومیت‌زدایی و اجرایی کردن ابلاغیات از جمله اولویت‌های مورد توجه در این هفته خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه 26 عنوان سرفصل برنامه ابتکاری توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه شهید قربانی در هفته بسیج برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این برنامه‌ها به استفاده از ظرفیت مساجد، ائمه جماعات، هیأت‌های امنا، مجموعه‌های مختلف فرهنگی و آحاد مردم توجه ویژه شده است.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی خاطرنشان کرد:‌ برپایی نمایشگاه «ایستگاه بسیج» با ۱۰ غرفه مختلف یکی از این برنامه‌های محوری و ابتکاری است که با ارائه خدمات مختلف از جمله مشاوره خانوادگی، تجلیل از خانواده شهدا، خدمات‌دهی و محرومیت‌زدایی، ویزیت رایگان و ویژه برنامه‌های جذاب و متنوع برای کودکان و نوجوانان در منطقه نوبهار و برپا خواهد بود.

وی یادآور شد: دیگر برنامه محوری و ابتکاری حوزه شهید امرالله قربانی ترویج فرهنگ خرید کالای داخلی با محوریت پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی است که در این راستا گروه‌های طلاب با حضور در محله‌ها و جمع نمازگزاران و مراجعه به درب منازل در راستای ترویج فرهنگ حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی تبلیغ می‌کنند.

مظلومان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر طلاب بسیجی در طرح حمایت از خرید کالای داخلی مشارکت می‌کنند، گفت: این افراد در قالب گروه‌های ۱۰ نفره و به صورت تبلیغ چهره به چهره در طول هفته بسیج ایفای نقش می‌کنند.

‌‌‌وی اضافه کرد: دیگر برنامه محوری حوزه شهید امرالله قربانی برگزاری همایش روشنگری با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، ائمه جماعات، شورای حوزه و پایگاه‌ها و آحاد بسیجیان و مردم است که با سخنرانی یکی از فرماندهان برجسته سپاه برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی در ادامه سخنان خود تجلیل از خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، ارتباط‌گیری با مدارس و اعزام سخنران با محوریت پایگاه پیشکسوتان حوزه، برگزاری مسابقه تیراندازی، تجلیل از پیشکسوتان بسیج، افتتاح پایگاه جدیدالتاسیس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی برگزاری فراخوان گردان الی بیت‌المقدس و اجرای گشت موتوری مشترک با نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌‌‌های این حوزه مقاومت در هفته بسیج برشمرد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات قرآنی در سطح نخبگان و حافظان بسیجی برنامه‌ریزی لازم انجام شده است، عنوان کرد: شروع نامگذاری ۳۴ فرعی و کوچه در محدوده استحفاظی حوزه شهید قربانی به نام مقدس شهیدان با هماهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری قم از دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت در هفته بسیج است.

مظلومان در پایان سخنان خود از همکاری‌های ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در راستای اجرای برنامه‌های هفته بسیج تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت بسیجیان بتوانیم برنامه‌های ابتکاری این حوزه مقاومت را به صورت ویژه دنبال کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها