خبرهای داغ:
يكي از مراجع تقليد گفت: برای برطرف شدن حوایج مردم آزادانه خدمت کنید. باید در نظر داشته باشید که از افتخارات و نعمت‌های الهی کثرت حوایج است بنابراین هیچ گلایه و خستگی در زمینه زیادی مراجعات نباید صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۹۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف اظهار کرد: حضور و زیارت شما برای بنده مغتنم است و حسن خدمات و ارتباط شما و همکاری‌ها درباره ما و نجف و خارج ایران چند مرحله مشاهده شد بنابراین صمیمانه از لطف و محبت شما تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت که در بخش نمایندگی وزارت خارجه قم بودید توانستید حسن خدماتی داشته باشید که قابل تقدیر و تشکر است.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت خدمت در جوار حرم امیر مؤمنان(ع) گفت: خدمت در جوار حرم مولا علی(ع) و در کنار ولایت بودن نعمت بزرگی محسوب می‌‌شود که باید خدا را شکر کنید که این لیاقت را داشتید و در کنار مزار امام علی(ع) می‌توانید حداکثر استفاده را ببرید.

وی با بیان اینکه ارتباط خود را با علما و مراجع قطع نکنید گفت: در نجف نیز سعی کنید ارتباط با مراجع داشته باشید زیرا در اثر رفت و آمد با مراجع آگاهی‌هایی به انسان داده می‌شود که ممکن است در بسیاری از مواقع از آنها استفاده کند.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: اکنون نماینده ملت ایران در عراق هستید؛ کسانی که آنجا مشرف می‌شوند ممکن است به راهنمایی احتیاج داشته باشند؛ باید شرایطی فراهم شود که به آسانی بتوانند ارتباط برقرار کنند که از سفارشات ائمه اطهار(ع) و امام صادق(ع) به نمایندگان خودشان نیز چنین بود که مردم برای دیدار مشکلاتی نداشته باشند.

وی عنوان کرد: برای برطرف شدن حوایج مردم آزادانه خدمت کنید. باید در نظر داشته باشید که از افتخارات و نعمت‌های الهی کثرت حوایج است بنابراین هیچ گلایه و خستگی در زمینه زیادی مراجعات نباید صورت گیرد؛ هر اندازه مراجعات بیشتر باشد لذت بیشتر است و اینگونه از پاداش الهی بهره‌مند می‌شوید.

ارسال نظرات