خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

همچنان بر سر بیعت با رهبر ایستاده ایم

حضور امروز بسیجیان در واقع بیعت نمادین با رهبر فرزانه انقلاب است و مبین این‌موضوع است که ما همچنان در بیعتمان با رهبر و آرمان های انقلاب ایستاده ایم.
کد خبر: ۸۹۵۰۶۰۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در دیدار جمعی از بسیجیان‌ با حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین که صبح امروز(سه شنبه) در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب بیان‌کرد: جمع حاضر و سایر بسیجیان استان در راستای پاسداری از دستاوردهای انقلاب مشغول فعالیت هستند.
وی گفت: از اهداف بسیج تعمیق ارزش های محوری و بنیادین انقلاب اسلامی است که توسط اقشار مختلف بسیج در تمام عرصه های اجتماعی انجام می شود.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: در تمام مقاطع زمانی در طول تاریخ کشور شاهد تبلور حضور مردم بوده ایم و ویژگی خاص انقلاب ما حضور مردم در تمام پیکارها و عرصه ها می باشد.
شاهرخی در ادامه افزود: این انقلاب با حضور مردم به ظهور رسید به شکلی که همه مردم از تمام اقشار در پیروزی و به ثمر رساندن آن نقش اساسی داشتند.
وی عنوان‌کرد: یکی از بارزترین صفات‌ مردم ولایتمداری آنها است. علیرغم تمام تلاش دشمنان و تمام ابزاری که برای تضعیف دین و قدرت کشور انجام دادند اما به دلیل همین ولایتمداری مردم٬ نتوانستند هدف خود را محقق سازند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین یادآور شد: با توجه به وجود ماه های محرم و صفر و رمضان و غیره٬ مهندسی خداوند طوری انجام گرفته که دشمنان نتوانند به آنچه هدفشان است دست یابند و بسیج همچون چراغی است که در این مسیر روشنگر راه جامعه است.
شاهرخی خاطر نشان کرد: با عنایات خاصه خداوند و رشادت بسیجیان و فرزندان این آب و خاک٬ دسیسه و نقشه هایی که حاصل سال ها تفکر اندیشمندان جبهه کفر است با شکست مواجه شده و امروز شاهد شکست و ریشه کنی فتنه داعش هستیم.
وی در پایان‌گفت: حضور امروز بسیجیان در واقع بیعت نمادین با رهبر فرزانه انقلاب است و مبین این‌موضوع است که ما همچنان در بیعتمان با رهبر و آرمان های انقلاب ایستاده ایم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار